سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نمایشگاه «رونق تولید» گلچینی از شرکت‌های بسیار نمونه استان کرمانشاه

معاون بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت : نمایشگاه «رونق تولید» گلچینی از شرکت‌های بسیار نمونه استان کرمانشاه است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ،احسان باقرخانی معاون بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت : نمایشگاه نخستین نمایشگاه «رونق تولید» در سطح کشور است.

وی گفت : این نمایشگاه در یک فضای ۳ هزار متری و با حضور ۱۰۰ شرکت تولیدی بومی استان کرمانشاه برگزار شده و از تنوع خاصی برخوردار است.

وی ادامه داد: بیشتر غرفه‌ها را واحد‌های تولیدی نمونه در سطح کشور که عمدتا کالاهایشان را صادر می‌کنند تشکیل داده‌اند در واقع این نمایشگاه گلچینی از شرکت‌های بسیار نمونه استان کرمانشاه هستند.

باقرخانی با اشاره به وجود تعدادی غرفه عرضه تولیدات صنایع دستی و چند غرفه فروش فرش، عنوان کرد: برای نخستین بار در این نمایشگاه بحث ارائه کالا‌های ایرانی برای حجاج مطرح شده است تا ارز از کشور خارج نشود و سعی شده از تولید کنندگان استان در این غرفه‌ها استفاده شود.

وی برپایی میز خدمت به منظور حضور مدیران دستگاه‌های مختلف اجرایی در راستای پاسخگویی و رفع مشکلات مردم، تولیدکنندگان و نیز در نظر گرفتن جایگاه ویژه برای خبرنگاران به منظور پوشش خبری مناسب برای افزایش بازدید مردم از این نمایشگاه را ۲ ویژگی دیگر این نمایشگاه دانست و تصریح کرد: این نمایشگاه می‌تواند در بحث رونق تولید در استان کمک بکند .

 

 

انتهای پیام/د

برپایی نخستین نمایشگاه «رونق تولید» در سطح کشور

 

برچسب ها: صنعت ، صادرات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.