استاندار کرمانشاه گفت: نمایشگاه رونق تولید ظرفیت‌های استان در حوزه‌های مختلف را به نمایش گذاشت.

باید خودمان استان کرمانشاه بسازیم/کفگیر تحریم‌های آمریکا به ته دیگ خورده‌ استبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ، بازوند استاندار کرمانشاه در گردهمایی بزرگ تولیدکنندگان حوزه صنعت به مناسبت روز ملی صنعت و معدن که با حضور معاون وزیر صمت، دکتر مصری نایب رئیس مجلس و دکتر حاتمی معاون اقتصادی استاندار برگزار شد؛ اظهار داشت:باید خودمان استان کرمانشاه بسازیم و منتظر دیگران نباشیم‌.


وی بیان کرد : نمایشگاه رونق تولید نشان داد که کرمانشاه دارای توانمندی‌های بسیار زیادی در حوزه‌های مختلف است که می‌تواند از آن‌ها برای توسعه استان بهره بگیرد دیروز نیز سه تن از صنعت گران استان شایسته استان از دست رئیس جمهور لوح تقدیر گرفتند که مایه افتخار است.


بازوند گفت: این نمایشگاه رونق تولید یک حرکت رو به جلو در استان کرمانشاه بود از ظرفیت ارزشمند دکتر مصری در جایگاه نایب رئیسی مجلس برای توسعه استان استفاده کنیم.


وی بیان کرد : آمریکا تمامی تحریم های ممکن در حوزه اقتصادی را به اجرا گذاشته و اکنون به سراغ تحریم های سیاسی رفته است. این نشان می دهد که کفگیر تحریم های اقتصادی آمریکا به ته دیگ خوردن است.


وی گفت: رهبر معظم انقلاب با هوشمندی گزینه مقاومت را در نظر گرفته و ملت نیز یک صدا در برابر آمریکا ایستاده است یکی از راهکارهای مقاومت، رونق تولید است و این رونق تولید را باید با کمک تولیدکنندگان و مدیران ایجاد کنیم‌. همه باید برای عبور از این بحران اقتصادی پای کار بیایند.

 

انتهای  پیام/ز

 

آمریکا تمامی تحریم های ممکن در حوزه اقتصادی را به اجرا گذاشته است 

برچسب ها: صنعت ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.