رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه از برگزاری برنامه‌های مختلف در هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی خبر داد.

به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ،عباس سروری رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در جلسه شورای اداری شهرستان کرمانشاه با اشاره به ایجاد فضایی مسموم علیه کشورمان در رسانه‌های بیگانه و فضای مجازی گفت : این درحالیست که تاریخ شهادت می‌دهد که این ملت بار‌ها مورد ظلم افرادی قرار گرفته اند که دم از حقوق بشر می‌زنند.

وی گفت : به منظور افشاگری و آگاهی بخشی به مردم جهان در خصوص جنایات بی شمار آمریکا و حامیان این کشور، مقام معظم رهبری ۷ تا ۱۲ تیرماه را به عنوان هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی نامگذاری کردند که با توجه به ترور نافرجام ایشان در ششم تیر ماه، مسئولان این روز را هم به این هفته اضافه کردند و در حال حاضر ۶ تا ۱۲ تیر با این نام نامگذاری شده است.

وی افزود: تلاش بر این است تا طی سالیان آینده این طرح نیز مانند روز قدس جهانی شده و تمام مردم جهان در جریان جنایات آمریکا در نقاط مختلف جهان قرار گیرند.

سروری به بخشی از جنایات آمریکا طی این هفته در سال‌های مختلف پس از انقلاب اشاره کرد و افزود: در روز‌های ۶ تا ۱۲ تیرماه در سال‌های مختلف شاهدی جنایاتی از سوی آمریکا و نوکران آن بودیم که از جمله مهمترین آن‌ها میتوان از ترور شهید بهشی و ۷۲ تن از همراهان او، ساقط کردن هواپیمای مسافربری ایران توسط ناو آمریکایی، سوءقصد به جان مقام معظم رهبری و بمباران سردشت نام برد.

وی به تعدادی از مهم‌ترین جنایات آمریکا و عوامل آن در دنیا هم اشاره کرد وافزود: از جمله این جنایات می‌توان به بمباران هسته‌ای هیروشیما و ناکازاکی، حمله به کشور‌های افغانستان، یمن، سوریه، پاکستان و عراق، راه اندازی انقلاب‌های رنگی در کشور‌های مختلف، مداخله در امور کشور‌های ایران و ونزوئلا با هدف تغییر نظام، حمایت از جنایات ضدحقوق بشری اسراییل و تامین مالی تروریسم در جهان اشاره کرد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه افزود: شیوه آمریکا برای ورود و نفوذ در هر کشور در ابتدا طرح بهانه‌های حقوق بشری است و پس از ورود به هر کشور به بهانه نظارت بر حقوق بشر جنایات و مداخلات خود را رقم می‌زند و باید در این زمینه مردم جهان را آگاه کرد.

سروری افزود: بسیاری مردم جهان از این جنایات بی خبرند و راه نفوذ آمریکا را به درستی نمی‌شناسند که امیدواریم با جهانی شدن این برنامه این آگاهی‌ها گسترش یابد.

وی افزود: آمریکا تحت هیچ شرایطی دست از سر کشور‌ها بر نمی‌دارد و تنها راه مقابله با آن مقاومت و ایستادگی است تا زمانی که این نظام منحوس سرنگون شود.

این مسئول با اشاره به تدارک برنامه‌های مختلف در این هفته گفت: یکی از این برنامه‌ها بزرگداشت شهدای ترور است که فردا (سه شنبه) در بیت امام جمعه کرمانشاه برگزار می‌شود .

 

 

انتهای پیام/د

تاریخ شهادت می‌دهد که ملت بار‌ها مورد ظلم قرار گرفته اند

 

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.