سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعطا خبر داد

نخستین مجمع مشورتی کمیسیون‌های شهرسازی شور‌های اسلامی کلانشهر‌ها تشکیل شد

سخنگوی شورای شهر تهران از تشکیل نخستین مجمع مشورتی کمیسیون‌های شهرسازی و معماری شور‌های اسلامی کلانشهر‌ها خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، علی اعطا سخنگوی شورای شهر تهران در حاشیه نخستین مجمع مشورتی رؤسای کمیسیون‌های شهرسازی و معماری شورای اسلامی کلانشهر‌ها و مراکز استان‌ها که امروز (چهارشنبه یازدهم تیرماه) برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز نخستین مجمع مشورتی کمیسیون‌های شهرسازی و معماری شور‌های اسلامی کلانشهر‌ها و مراکز استان‌ها در شورای شهر تهران برگزار شد و قرار است که دبیرخانه این مجمع نیز در شورای شهر تهران باشد.

وی افزود: این دعوت از سوی کمیسیون معماری و شهرسازی صورت گرفت تا ۳۱ مرکز استان در این مجمع شرکت کنند که می‌توان به مهم‌ترین اهداف تشکیل این مجمع از جمله تصویب نظام نامه اشاره کرد.

سخنگوی شورای شهر تهران ادامه داد: در ابتدای این جلسه رئیس شورای شهر تهران، معاون وزیر کشور، رئیس شورای عالی استان‌ها حضور داشتند و به ترتیب سخنرانی کردند و قرار است بعدازظهر امروز نیز وزیر راه و شهرسازی و شهردار تهران در این مجمع شرکت کنند.

اعطا گفت: موضوعات مربوط به حوزه معماری و شهرسازی از اهدافی است که به صورت ملی و هماهنگ در این مجمع دنبال می‌شود  تا بتوانیم به صورت یکپارچه اقدامات را اولویت‌بندی و شناسایی کنیم تا در نهایت شورا‌ها بتوانند به صورت هماهنگ مطالبه‌گر باشند.

وی افزود: به طور کلی آن چه که مد نظر این مجمع است تشکیل یک نهاد با جایگاه مشورتی است که ماحصل فعالیت این مجمع افزایش خرد جمعی در مراکز استان‌ها طبق نظام‌نامه آن است که ۴ گروه را ذیل مجموعه قرار می‌دهد.

اعطا گفت: بعد از تشکیل این ۴ گروه به طور دوره‌ای جلسه‌هایی داریم که آن را برگزار می‌کنیم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.