سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره مندی ۹۴ درصد جاده‌های استان از پوشش تلفن همراه

۹۴ درصد جاده‌های خراسان جنوبی از پوشش تلفن همراه بهره‌مند هستند

دلگیر مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگارگروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، گفت: به دستور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، پوشش همراه در دو محور اصلی استان تا پایان شهریور ماه کامل می‌شود.

وی با بیان پایش مستمر وضعیت پوشش همراه در سطح جاده‌های استان افزود: با انجام عملیات پایش وضعیت پوشش همراه در جاده‌های استان که توسط بخش رگولاتوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در هر سال یکبار انجام می شود، آمار دقیقی از وضعیت موجود پوشش این سرویس بدست می‌اید که برای انجام پروژه‌های توسعه شبکه تلفن همراه جاده‌ای بسیار کار آمد است.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات با تاکید بر لزوم برقراری پوشش تلفن همراه در سطح جاده‌ها بیان کرد: در حال حاضر ۹۴ درصد جاده‌های خراسان جنوبی از پوشش تلفن همراه بهره‌مند هستند و توسعه شبکه همراه در دو محور اصلی که دارای ضعف پوشش بوده اند در حال انجام است.

دلگیر ادامه داد: محور سه راهی جعفری شهرستان طبس تا انتهای حوزه استان در مسیر اصفهان و محور ده سلم-شهداد، دو محور فاقد پوشش مناسب همراه استان هستند.

وی اظهار کرد: تاپایان نیمه اول سال جاری با نصب و راه اندازی سه ایستگاه تلفن همراه در این محور‌ها پوشش همراه در این دو مسیر کامل شود.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات بیان کرد: با اجرای این طرح در دو مسیر تحت پوشش جاده‌های اصلی استان به رقمی بالای ۹۶ درصد می‌رسد.

انتهای پیام / ط آ

راه اندازی سه ایستگاه تلفن همراه در نیمه اول سال جاری

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.