سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیشنهاد نجومی باشگاه لیگ برتری به کی روش

سرپرست تیم فوتبال سپاهان اعلام کرد یکی از باشگاه‌های لیگ برتری به کی روش استنلی پیشنهاد نجومی داده است.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، طبق اعلام رضا فتاحی سرپرست سپاهان یکی از باشگاه‌های لیگ برتری در فوتبال ایران با پیشنهاد‌های نجومی به دنبال وسوسه کردن بازیکنان مورد نظر تیم‌های بزرگ است.

استنلی کی روش فصل گذشته و پس از نمایش‌های خوبی که در نیم فصل دوم لیگ هفدهم داشت، یکی از خرید‌های امیرقلعه نویی برای تقویت خط هجومی سپاهان بود خریدی که جواب داد و کی روش موفق شد در لیگ هجدهم که طلایی پوشان عنوان نایب قهرمانی لیگ را کسب کردند ۱۶ گل برای تیمش ثبت کند و آقای گل مسابقات شود.

استنلی، اما با قراردادی یک ساله به سپاهان پیوسته بود و در پایان فصل به عنوان بازیکن آزاد به کشورش بازگشت. این مهاجم ۳۰ ساله، اما هنوز به پیشنهاد باشگاه سپاهان پاسخی نداده تا شرایطش برای بازگشت به اصفهان در هاله‌ای از ابهام باشد.

سپاهانی‌ها هفت روز قبل، پیش قرارداد لیگ نوزدهم را برای کی روش ارسال کرده اند، اما مهاجم ۱۹۵ سانتی متری فصل گذشته تیم هنوز پاسخی به این پیش قرارداد نداده است.

رضا فتاحی سرپرست باشگاه سپاهان در رابطه با آخرین شرایط استنلی کی روش می‌گوید: ما آخرین پیشنهاد خودمان را به کی روش داده ایم و منتظر جواب او هستیم.

فتاحی ادامه داد: اما متاسفانه شنیده ایم یکی از باشگاه‌های داخلی منتظر است تا ببیند تیم‌های مدعی چه بازیکنانی را می‌خواهند تا به سراغ آن‌ها بروند و با ارائه پیشنهاد‌های نجومی آن‌ها را به تیم خود ببرند.

سرپرست باشگاه سپاهان در ادامه از مسئولان فوتبال کشور خواست تا قانون فیرپلی مالی اجرا شود و افزود: به نظرم باید قانون فیرپلی مالی اجرا شود و نظارت دقیقی روی قرارداد‌ها بشود. در هر صورت ما منتظر کی روش هستیم. قرارداد معقولی برای او آماده کرده ایم و ارسال کردیم. امیدواریم امضا شود و این بازیکن هر چه زودتر به تمرینات تیم اضافه شود.

انتهای پیام/ 

اظهارات فتاحی درباره وضعیت کی روش استنلی 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۳
در انتظار بررسی: ۰
مهدی
۱۶:۵۱ ۱۳ تير ۱۳۹۸
افتادید تو چاهی که خودتون ددستش کردید.سال قبل هم اگه کیروش نبود ولله ششم یا هشتم میشدید راسنی خرج تیمتون چقدره؟ دلم سوخت براتون !!!!!امیر قلعه نوعی گفته تو خرج کردن پنجم. هستید ولی واقعیت رو بچه های دبستان هم میدانند
ناشناس
۱۱:۴۲ ۱۳ تير ۱۳۹۸
بیت المال را اینجوری هدر ندهید، برای اشتغال جوانان بکار بگیرید
شهرام
۱۲:۵۸ ۱۳ تير ۱۳۹۸
اشتغال
ناشناس
۱۴:۲۹ ۱۳ تير ۱۳۹۸
باشه چشم حتما
ناشناس
۱۱:۱۶ ۱۳ تير ۱۳۹۸
اعدام باید گردد
ناشناس
۰۹:۵۰ ۱۳ تير ۱۳۹۸
سپاهان چرا تو فصل قبل بازیکنان تراکتور رو از این باشگاه جدا کرد شخصت قهرامانی برای تیمهایی است که بلدن چجوری به داور و غیره پول بدن و قهرمانی رو از دست تیم تراکتور دربیارن
ناشناس
۱۸:۳۸ ۱۳ تير ۱۳۹۸
تراختور شخصیت قهرمانی داره!اگر داشت با این هم هزینه باید قهرمان میشدن با این بازیکن هایی که صابقه ی بازی بهترین لیگ هارو دارن باید قهرمان میشد این رو بقیه ی تیم ها میکردن ولا سه گانه میکردن
حق
۰۷:۳۴ ۱۳ تير ۱۳۹۸
قبل از خصوصی شدن تراکتور کدوم تیم ها قدرت خرید بازیکن های گرون قیمت رو داشتن . وقتی بهشون میگفتی بازار نقل و انتقالات رو بهم ریختین میگفتن دارندگیو برازندگی الان چطور به خودتون اجازه میدین بر علیه این تیم که با پول خودش نه با پول بیت المال خرج میکنه حرف بزنین .
احسان
۱۰:۱۹ ۱۲ تير ۱۳۹۸
فکر میکنن قهرمانی به خریدن بازیکنه نه داداش من قهرمانی برای تراکتور نی چون شخصیت میخواد
ناشناس
۰۹:۴۹ ۱۳ تير ۱۳۹۸
بله میدونیم با پول نمیشه چون باید فدرسیون کمیته داوران - سازمان لیگ پشتت باشه تا جام بیاری
ناشناس
۲۳:۱۱ ۱۳ تير ۱۳۹۸
قهرمانی با حمایت دولت و پولای هنگفت بیت المال به دست میاد
احسان
۱۰:۱۷ ۱۲ تير ۱۳۹۸
کار کار تراکتوره
نرجس
۱۵:۰۳ ۱۳ تير ۱۳۹۸
با این که دوست دارم این تیم پرسپولیس باشه چون کی روش استنلی عالیه ولی حق باشماست تراکتوره خو چه کنیم بابا دارندگی و برازندگی اما بازم ما قهرمانیم شده باکمک همون هایی که حسودا میگن