سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سردار نجات:

بیانیه گام دوم انقلاب باید به یک گفتمان ملی تبدیل شود

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: بیانیه گام دوم انقلاب که از سوی رهبر معظم انقلاب صادر شده باید از گفتار به یک گفتمان ملی، باور عمومی و اعتقادی در جامعه تبدیل شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  سردار سرتیپ پاسدار حسین نجات معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  در نشست استانی تبیین و گفتمان سازی بیانیه گام دوم انقلاب که در حسینیه عاشقان ثارالله زاهدان برگزار شد اظهار داشت: بیانیه گام دوم انقلاب به درستی فراز و فرود‌های مسیر ۴۰ ساله انقلاب، ارکان‌های مسیر، جایگاه کنونی، مسیر پیش رو، اصول پیمودن مسیر و شرایط رسیدن به آرمان‌های انقلاب را بیان کرده است.

وی ادامه داد: بیانیه گام دوم انقلاب متنی بسیار پر محتوا و عمیق است که هر بار خواندن آن باعث فهم جدیدی از محتوای آن می‌شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: این بیانیه توسط فردی تبیین شده که به درستی از اول انقلاب به انواع فراز و فرود‌ها تسلط داشته و تمام مسائل را درک کرده است.

وی به سه مرحله مهم در بیانیه گام دوم انقلاب و نقشه راه سالجاری در حوزه فرهنگی اشاره کرد و افزود: امید آفرینی و شکست محاصره تبلیغاتی دشمن، عدالت و مبارزه با فساد و تکیه بر اقتصاد مقاومتی از جمله مواردیست که حوزه فرهنگی در نظر گرفته شده است.

سردار نجات به سرفصل‌های کلیدی بیانیه گام دوم نیز اشاره کرد و گفت: توجه به چشم انداز انقلاب، راه طی شده از ابتدای انقلاب تا کنون، شرایط امروز، مهمترین ظرفیت ها، مهمترین فرصت ها، مهمترین تهدیدات، انقلابی بودن، پیشگام بودن جوانان و امید آفرینی را از جمله موارد مهم و کلیدی این بیانیه عنوان کرد.

وی به حربه‌های مختلف دشمنان در طول چهل سال از پیروزی انقلاب در این بیانیه اشاره کرد و اظهار داشت: دشمن هموراه با شگرد‌های رسانه‌ای، ایجاد تفرقه مذهبی، اَنگ زدن، وارونه نمایی و نا کارآمد نشان دادن انقلاب سعی در تخریب نظام جمهوری اسلامی ایران داشتنه که همواره شکست خورده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران ادامه داد: مقاومت رمز موفقیت ملت ایران در مقابل تمام توطئه‌های دشمنان بودهاست.

وی سال ۹۸ را سال فرصت‌ها عنوان کرد و گفت: امسال را سال دادن امید به ایجاد فرصت‌های مناسب و شکست محاصره تبلیغاتی دشمن قرار دهیم.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان نیز در این نشست اظهار داشت: امروز شکر نعمت انقلاب اسلامی بر همگان واجب است.

سردار امان الله گشتاسبی ادامه داد: این انقلاب راه نورانی است که امام راحل (ره) به درستی به ملت ایران و جهان نشان داد.

وی بیان کرد: امام با انقلاب خود بار دیگر مسیر اسلام را به همگان شناخت و اسلام محوریتی برای ملت مسلمان و نظام جمهوری اسلامی شد.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: دشمن در طول چهل سال با انواع حربه‌ها سعی در خدشه وارد کردن به نظام را داشته که با مقاومت و هوشیاری مردم همواره شکست خورده است.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان نیز به اهداف برگزاری این نشست اشاره کرد و افزود: هدف از برگزاری این نشست رساندن پیام‌های بیانیه گام دوم انقلاب از سطح نخبگان به سطح عمومی جامعه و آماده سازی جامعه جهت پیاده سازی مفاد بیانیه است.

علی متحدی‌نژاد ادامه داد: در حوزه نهضت روشنگری بیش از ۱۱ هزار نشست و در حوزه حلقه صالحین بیش از ۲ هزار نشست با محتوای بصیرتی - معرفتی و با رویکرد سیاسی و فرهنگی برگزار شده است.

انتهای پیام/ع

نشست  تبیین و گفتمان سازی بیانیه گام دوم انقلاب در زاهدان 

برچسب ها: سپاه ، رهبر انقلاب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.