مسئول نهاد‌های نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های سیستان و بلوچستان گفت: انسجام و اتحاد در میهن اسلامی مان ثمره باور قلبی محوریت مبانی دینی و اعتقادی است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  حجت الاسلام پورذهبی مسئول نهاد‌های نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان در کارگاه آموزشی تبیین گفتمان انقلاب اسلامی ویژه اساتید گروه‌های معارف اسلامی دانشگاه‌های استان که در سالن همایش‌های دانشگاه علوم پزشکی زاهدان برگزار شد گفت: توجه مردم به مبانی انقلاب، مایه انسجام جامعه بوده و هست.


وی با اشاره به اینکه اعتقاد و اتکاء مردم به استکبار ستیزی، ساده زیستی و همراه با آن پیاده شدن احکام دین و اجرای مبانی آن و ارزش‌های جامعه، منجر به انسجام انقلاب خواهان شد تصریح کرد: مبتکر گفتمان انقلاب حضرت امام خمینی (ره) بودند که بیشترین ارزش و سرمایه مملکت را مردم می‌دانستند .


حجت الاسلام دکتر زارعی مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان هم در این کارگاه گفت: با توجه به نزدیک شدن به ۹ دی ماه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، کارگاه گفتمان انقلاب اسلامی با هدف ارتقاء توانمندی اساتید معارف اسلامی به عنوان افسران ویژه جنگ نرم، را در این دانشگاه برگزار کردیم.

دکتر منیژه خلیلی معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان نیز گفت: خداوند را شاکریم که نعمت خدمت به دانشجویان به عنوان قشری حق طلب، جستجوگر و علم اندوز به ما عطا شد.

وی ادامه داد: این دانشگاه با دارا بودن ۴۶۰۰ دانشجو و ۳۷۱ عضو هیئت علمی، در ۶۶ رشته دانشجو می‌پذیرد.

وی اذعان داشت: پس از اجرای طرح تحول نظام سلامت در بخش آموزش، خوشبختانه امکان خوبی برای ارتقاء بیش از پیش کیفیت آموزش فراهم شد.

وی ابراز امیدواری کرد: این دانشگاه به مصداق کلام امام راحل (ره) دانشگاه انسان سازی و تعلیم به افرادی مانند دکتر چمران‌ها باشد.

انتهای پیام/گ

اتحاد و انسجام ثمره اعتقاد به مبانی دینی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار