کارگاه آموزشی اساتید گروه‌های معارف اسلامی دانشگاه‌های استان درزاهدان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، حجت الاسلام پورذهبی رئیس دفاتر نهاد رهبری در استان در این کارگاه آموزشی با گرامیداشت یوم الله ۹ دی به اهمیت مباحث انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: آنچه که باعث پیروزی و به ثمر نشستن انقلاب اسلامی شد، توجه به ارزش‌های الهی و دینی بود که علماء و روحانیون به ویژه حضرت امام خمینی (ره) آن را در بین اقشار مختلف جامعه نشر دادند.

وی جوامع اسلامی امروز را دچار نوعی سرخوردگی و بحران عقیدتی و ارزشی دانست و گفت: این موضوع آفتی برای مسلمانان جهان است و انقلاب اسلامی می‌تواند به عنوان الگویی با ارزش، راهکار‌های مناسبی به آنان ارائه کند.

حجت الاسلام قریشی معاون آموزشی و پژوهشی نهاد رهبری در دانشگاه‌های کشور هم تاکید کرد مردم جامعه می‌توانند از طریق علماء و دلسوزان نظام و کشور نسبت به جریانات مختلف جامعه که تهدیدی جدی به شمار می‌رود، آشنا شده و نسبت به وقایع، هوشیار باشند.

وی فتنه ۸۸ و جریانات انحرافی چندسال گذشته را نشانه بی بصیرتی، ناآگاهی و نبود شناخت و معرفت از اصل ولایت فقیه عنوان کرد و افزود توجه و مطالعه در آثار و احوال امام راحل (ره) و نیز سیره و روش مقام معظم رهبری می‌تواند چراغ راه مسیر پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی برای افراد به ویژه جوانان باشد.

این کارگاه با موضوع تبیین گفتمان انقلاب اسلامی به مدت دو روز در پردیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ع

تبیین  گفتمان انقلاب در زاهدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار