سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سامسونگ به دنبال معرفی چند مدل تاشو تا پایان سال ۹۸

سامسونگ برنامه دارد تا گلکسی فولد ۲، یک مدل تاشو عمودی و یک مدل تاشو مانند میت ایکس هوآوی را تا پایان زمستان امسال معرفی و عرضه کند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی که شرکت سامسونگ و هوآوی به دلیل وجود مشکلاتی در ساخت اولین مدل‌های تاشو خود، عرضه گلکسی فولد و میت ایکس را به تاخیر انداخته‌اند، خبر‌ها حاکی از آن است که سامسونگ در حال کار برروی چند طرح تاشو برای عرضه در آینده‌ای نزدیک است. براساس گزارش سایت The Investor، سامسونگ به دنبال تولید مدلی جدید مشابه با هوآوی میت ایکس بوده که برخلاف گلکسی فولد از بیرون تا می‌شود و نمایشگر آن همواره در دسترس است.

عرضه دومین مدل تاشو سامسونگ در نیمه دوم سال میلادی؟

اطلاعات کمی در مورد این مدل در دسترس است، اما طبق برخی شایعات، عرضه مدل جدید تاشو سامسونگ تا چند ماه آینده امکان پذیر بوده و حتی شاید این شرکت دومین مدل تاشو خود را قبل از هوآوی میت ایکس، به بازار ارائه کند. هوآوی قرار بود در ماه جاری میت ایکس را روانه بازار کند، اما به دلیل مشکلات پیش آمده در تولید، عرضه این مدل به ماه سپتامبر موکول شد، هرچند عرضه دومین مدل تاشو سامسونگ تا سه ماه دیگر بسیار بعید است، اما به نظر می‌رسد تامین‌کنندگان این شرکت ساخت گسترده بخش‌های اصلی این مدل را آغاز کرده و به این ترتیب سامسونگ می‌تواند تا چند ماه آینده دومین مدل تاشو خود را عرضه کند. The Investor اعتقاد دارد سامسونگ با این‌کار ضربه سنگین دیگری به هوآوی وارد کرده و رقیب خود را از موفقیت در بازار تلفن‌های تاشو دور می‌کند. البته مجددا یادآوری می‌شود این اتفاق در حال حاضر در حد یک شایعه است.

عرضه دو مدل تاشو دیگر در سال ۲۰۲۰.

اما سامسونگ در سال ۲۰۲۰ دو مدل تاشو دیگر نیز عرضه خواهد کرد، مدل اول با حفظ طرح اصلی، جانشین گلکسی فولد خواهد بود، این مدل بهبود‌های فراوانی در جهت خواسته‌های مشتریان خواهد داشت که مهم‌ترین آن‌ها اضافه شدن قلم S Pen و بزرگ‌تر شدن صفحه نمایش تا ۸ اینچ اعلام شده است. بر اساس اخبار فعلی، دومین مدل تاشو سامسونگ در سال آینده، به موتورولا Razr (تصویر زیر) شباهت دارد و از نمایشگر ۶.۷ اینچی کشیده که از وسط به صورت عمودی تا می‌شود، بهره می‌برد.

سامسونگ برنامه داشت تا گلکسی فولد ۲ را تا پایان سال ۲۰۱۹ در ماه دسامبر معرفی و عرضه کند، اما با تجه به تعویق افتادن در عرضه گلکسی فولد، این برنامه نیز به تاخیر افتاد و حال انتظار می‌رود این مدل در سال آینده میلادی به همراه گلکسی S11 یا در کنفرانس جهانی موبایل در ماه فوریه معرفی شود. مدل تاشو عمودی نیز در نیمه اول سال ۲۰۲۰ و به احتمال فراوان همراه با گلکسی فولد ۲ معرفی می‌شود، برخی منابع اعلام کرده‌اند که سامسونگ حتی تولید قطعات اصلی این مدل را نیز آغاز کرده تا برای عرضه در سال آینده آماده باشد.

 


بیشتر بخوانید:هوآوی P30 رکورد سرعت فروش پرچمداران این شرکت را شکست


انتهای پیام/

سامسونگ به دنبال معرفی چند مدل تاشو

برچسب ها: فناوری ، گوشی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.