سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استرالیا و اندونزی به دنبال میزبانی مشترک جام جهانی ۲۰۳۴

۲ کشور استرالیا و اندونزی تصمیم دارند پیشنهاد میزبانی مشترک جام جهانی فوتبال ۲۰۳۴ را به فیفا ارائه fدهند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به دنبال دیدار و گفتگوی مقامات فدراسیون فوتبال استرالیا و اندونزی در نشست شورای فدراسیون فوتبال منطقه آسه آن، این ۲ کشور سرگرم بررسی امکان ارائه پیشنهاد میزبانی مشترک جام جهانی ۲۰۳۴ هستند.

مورنینگ هرالد، استرالیا برای میزبانی جام جهانی ۲۰۲۲ پیشنهاد داده بود که شکست خورد. اما این ناکامی آن‌ها را مایوس نکرده و فدراسیون فوتبال استرالیا اعلام کرد که قصد دارد یک پیشنهاد مشترک با کشوری از جنوب آسیا برای برگزاری مسابقات ۲۰۳۴ ارائه دهد.

این طرح که قرار است به فیفا ارائه شود، در مراحل اولیه قرار دارد.

این تحولات پس از آن صورت گرفت که ۱۰ کشور آسه آن در نظر داشتند که برای میزبانی جام جهانی ۲۰۳۴ پیشنهادی کلی ارائه دهند و این یک رویدادی باشد که کل منطقه را در بربگیرد.

دیوید گالوپ رئیس اجرایی فدراسیون فوتبال استرالیا در بیانیه‌ای رسمی اعلام کرده است: "فدراسیون فوتبال استرالیا تأیید می‌کند که با فدراسیون فوتبال اندونزی درباره امکان ارائه پیشنهاد میزبانی مشترک جام جهانی ۲۰۳۴ مذاکراتی داشته است. پیشنهاد میزبان مشترک اندونزی - استرالیا همچنین در جلسه اخیر شورای فدراسیون فوتبال آسه آن در لائوس مورد بحث قرار گرفت.

فدراسیون فوتبال استرالیا از فرصت مذاکره بر سر ارائه پیشنهاد میزبانی مشترک جام جهانی ۲۰۳۴ با فدراسیون‌های منطقه استقبال می‌کند. "
این گفتگو‌ها با مرکزیت میزبانی مشترک استرالیا و اندونزی برگزار می‌شود، اما گفته می‌شود که یک کشور ثروتمند آسیای جنوب شرقی هم ممکن است به این ۲ اضافه شود. "

هنوز زمان زیادی برای نهایی شدن پیشنهاد وجود دارد، و هیچ تاریخی برای انتخاب میزبان جام جهانی ۲۰۳۴ مشخص نشده، این تاریخ ممکن است حداقل ۶ سال دیگر خواهد بود.

علاوه بر اندونزی، از دیگر کشور‌های جنوب شرقی آسیا همچون، کامبوج، لائوس، مالزی، میانمار، فیلیپین، سنگاپور، تایلند، ویتنام و برونئی هم به‌عنوان دیگر کشور‌هایی که ممکن است به صورت مشترک با استرالیا پیشنهاد میزبانی از جام جهانی ۲۰۳۴ را ارائه کنند، نام برده می‌شود.


بیشتر بخوانید: ورود فیفا به پرونده انتقال قدوس از اوسترشوند به آمیان


انتهای پیام/

تلاش دوباره استرالیا برای کسب میزبانی جام جهانی فوتبال

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.