سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اخبارحوادث استان مرکزی، در پنجم تیرماه ۹۸؛

کشف کالای قاچاق در عملیات پلیس راه اهن اراک /توقیف خودروی حامل گردو‌های قاچاق در اراک / دستگیری سارق موتورسیکلت با ۵ فقره سرقت در خنداب

مهم‌ترین حوادث امروز ،پنجم تیرماه ستان مرکزی سال ۹۸ را در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، مهم‌ترین حوادث امروز  پنجم تیرماه سال ۹۸ استان مرکزی  به شرح زیر است.

کشف  کالای قاچاق در عملیات پلیس راه اهن اراک

 سرگرد امید منتظر رئیس پلیس راه آهن اراک گفت: در عملیات ماموران پلیس راه آهن اراک، از یک دستگاه خودروی وانت بار که در حاشیه خطوط ریلی تردد داشت، ۳۴۰ میلیون ریال کالای قاچاق کشف شد.

سرگرد منتظر افزود: در بازرسی از این خودرو، تعداد ۳ دستگاه تلویزیون، کولر گازی و ماشین لباس شویی قاچاق که در حدود ۳۴۰ میلیون ریال ارزش گذاری شد، کشف و راننده خودرو دستگیر شد ودر بازرسی انجام شده از سرنشینان خودرو نیز مقادیری مواد مخدر کشف شد که متهمان با تکمیل تحقیقات پلیس به مرجع قضائی معرفی شدند.

توقیف خودروی حامل گردو‌های قاچاق در اراک

سرهنگ امیر مختاری فرمانده انتظامی شهرستان اراک گفت: در تداوم طرح‌های عملیاتی پلیس، روز گذشته مأموران بخش معصومیه پلیس شهرستان اراک در هنگام گشت زنی در سطح محور‌های مواصلاتی به یک دستگاه خودروی سواری حامل کالا مشکوک شده و به منظور بررسی بیشتر آن را متوقف کردند ودر بازرسی از خودروی مورد نظر موفق به کشف مقدار ۵۵۰ کیلوگرم گردوی قاچاق، فاقد مدارک معتبر گمرکی، به ارزش تقریبی ۲۸۰ میلیون ریال شدند.

سرهنگ مختاری افزود: در این عملیات یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده قضائی برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.

دستگیری سارق موتورسیکلت با ۵ فقره سرقت در خنداب

سرهنگ عبدالرضا جودکی فرمانده انتظامی شهرستان خنداب از دستگیری یک سارق حرفه‌ای و اعتراف وی به ۵ فقره سرقت موتور سیکلت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ جودکی افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت موتور سیکلت در شهرستان خنداب و شکایت مالبختگان، مأموران پلیس آگاهی این شهرستان با بررسی صحنه‌های سرقت و تحقیقات مقدماتی موفق به کشف سرنخ‌های مهمی شدند و با تحقیقات نامحسوس و بررسی علمی ادله و سرنخ‌های به جا مانده از سارق در صحنه‌های سرقت، سرانجام هویت سارق برای پلیس محرز و پس از شناسایی، سارق مورد نظر در محل اختفایش دستگیر شد.

وی با اشاره به کشف ۳ دستگاه موتور سیکلت سرقتی در این عملیات افزود متهم در بازجوئی‌های به عمل آمده به ۵ فقره سرقت انواع موتور سیکلت در نقاط مختلف این شهرستان اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.