سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

رونمایی از ۱۸ برنامه جدید دانش آموزی مقابله با آسیب‌های اجتماعی در آینده‌ای نزدیک

مدیرکل دفتر امور تربیتی و مشاوره آموزش و پرورش از رونمایی ۱۸ برنامه جدید مقابله با آسیب‌های اجتماعی خبر داد.

مسعود شکوهی مدیر کل دفتر امور تربیتی و مشاوره‌ وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره برنامه‌های این وزارتخانه برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی تهدید کننده دانش‌آموزان اظهار کرد: مدرسه هم متاثر از فضای اجتماعی و خانواده است و نمی‌توانیم آن را فضایی ایزوله محسوب کنیم، البته با همکاری اولیا مدرسه سعی می‌کنیم این محیط را به فضایی سالم و با نشاط تبدیل کنیم.
 
وی ادامه داد: خوشبختانه با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در حوزه آسیب‌های اجتماعی و پیشگیری از آن موضوع آگاهی بخشی و توانمند سازی دانش آموزان و حتی خانواده‌های آن‌ها به طور جدی مورد توجه قرار خواهد گرفت.
 
مدیرکل دفتر امور تربیتی و مشاوره‌ای وزارت آموزش و پرورش گفت: امسال هم ۱۸ برنامه جدید برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی طراحی و تدوین شده است که به زودی رونمایی خواهد شد.

اجرای طرح نماد برای دانش آموزان درگیر با آسیب‌های اجتماعی

شکوهی در تشریح برنامه‌های جدید گفت: مهم‌ترین موضوع در زمینه پیشگیری تلاش در حوزه آموزش به همکاران، اولیا و دانش‌آموزان است که امیدواریم با پیش‌بینی‌های صورت گرفته و تامین اعتبار لازم برنامه‌ها به درستی پیش رود.
 
وی افزود: برای دانش‌آموزان در معرض خطر و دانش‌آموزان دچار آسیب‌های اجتماعی برنامه‌ریزی‌های مختلفی انجام دادیم که البته رسیدگی به دانش‌آموزان درگیر از طریق طرح نماد دنبال می‌شود.
 
مدیرکل دفتر امور تربیتی و مشاوره‌ وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه طرح نماد با همکاری دیگر دستگاه‌های همراه با قوت بیشتری ادامه پیدا می‌کند، گفت: در نظر داریم در سال تحصیلی جدید هماهنگ‌تر از گذشته این طرح را در مدارس اجرا کنیم.
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.