سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واسپاری اجرای جام باشگاه‌های کتابخوانی به مؤسسات فرهنگی و هنری

فراخوان واسپاری اجرای جام باشگاه‌های کتابخوانی گیلان به مؤسسات فرهنگی و هنری این استان منتشر شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، قاسم مصفا، مسئول روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان گفت: این اداره‌کل با انتشار فراخوانی، مدیریت و اجرای چهارمین دوره جام باشگاه‌های کتابخوانی استان را به مؤسسات فرهنگی و هنری واسپاری می‌کند.

وی افزود: با توجه به اهمیت و تأثیرگذاری فرهنگی و طیف و شمار گسترده مخاطبان طرح جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان و موفقیت نمایندگان استان در سومین دوره جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان در سطح ملی در سال ١٣٩٧، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در نظر دارد چهارمین دوره این جام را در سال ١٣٩٨ اجرا کند.

مسئول روابط عمومی ارشاد گیلان اظهار داشت: مدیریت و اجرای چهارمین دوره جام باشگاه‌های کتابخوانی در سطح استان به مؤسساتی که طرح اجرایی، شیوه اجرا، منابع جذب مالی و زمان‌بندی دقیق خود را مطابق با بند‌های شیوه‌نامه جام باشگاه‌های کتابخوانی حداکثر تا تاریخ ۶ تیر ماه به این اداره کل اعلام کنند، بر اساس بررسی طرح‌ها و انتخاب مؤسسه واجد شرایط واگذار می‌شود.

مصفا با بیان اینکه طرح اجرایی باید به‌طور دقیق و بر اساس مجموعه شیوه‌نامه‌های چهارمین دوره جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان تهیه و تنظیم شود، اظهار داشت: مؤسسات خود باید منابع مالی اجرای طرح را تأمین کنند و از عواید آن نیز خود مؤسسه برخوردار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان در اجرای طرح جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان ناظر اجرای طرح خواهد بود، تصریح کرد: همکاری‌های لازم برای اجرای هرچه بهتر طرح با مؤسسه منتخب مجری و در اختیار قرار دادن امکانات مرتبط با طرح فراهم خواهد کرد.

انتهای پیام/ع

انتشار فراخوان واسپاری اجرای جام باشگاه‌های کتابخوانی گیلان به مؤسسات فرهنگی و هنری

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.