سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اطمینان از گواهی بازرسی استاندارد در وسایل شهربازی

شهروندان هنگام استفاده از وسایل شهربازی از داشتن گواهی بازرسی استاندارد مطمئن شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج بهمن رحمتی مدیرکل موسسه استاندارد و تحقیقات  استان گفت: بازرسان موسسه استاندارد در راستای کنترل تجهیزات شهربازی‌های گچساران ۱۳ وسیله بازی غیر استاندارد را در این شهرستان شناسایی و پلمب کردند.

بهمن رحمتی با اشاره به اینکه این دستگاه‌ها تا زمان اخذ گواهی استاندارد از چرخه استفاده خارج هستند، افزود: این دستگاه‌های غیر استاندارد شامل ترامبولین، ماشین برقی، قصر بادی، استخر قو و هواپیما در شهربازی‌های شهر دوگنبدان و در مجموع شهرستان گچساران فعالیت داشتند.

مدیرکل موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه بازرسان این اداره بدون هیچ ملاحضه‌ای نسبت به وظایف خود عمل می‌کنند، گفت: بازی با جان مردم با هیچ کسی تعارف ندارد.

رحمتی با اشاره به اینکه بعد از بار‌ها اخطار کتبی و حتی شفاهی این دستگاه‌ها پلمپ شدند، افزود: مسئولان این شهربازی‌ها به اخطار‌ها و تذکر بازرسان موسسه استاندارد بی توجهی می‌کردند.

وی گفت: این دستگاه‌های شهربازی غیر استاندارد در پارک ۱۴ جنوبی، پارک معلم، پارک لاله، پارک فردوسی، پارک مدرس، پارک رزمندگان و پارک ایران مستقر بودند.

رحمتی اضافه کرد: انتظار می‌رود شهروندان هنگام استفاده از وسایل شهربازی از داشتن گواهی بازرسی استاندارد مطمئن شوند و در صورت نبود این گواهی مراتب را با تلفن ۱۵۱۷ گزارش کنند.

انتهای پیام/ط

ایمن سازی وسایل شهربازی

برچسب ها: استاندارد ، صنعت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.