مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یاسوج از کمبود تجهیزات ایمنی برای اتشنشانان پایگاه های امدادی در شهر یاسوج و سایر شهرستان های استان ابراز گلایه کرد و گفت: نیروهای امدادی این استان تنها از سیر شجاعت و غیرت و با دست خالی به مقابله با حوادث می روند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ محمد رستمی به مناسبت 7 مهر روز ایمنی و آتشنشانی با گرامیداشت این روز به کارکنان خدمات ایمنی و آتشنشانی استان و سراسر کشور و تسلیت ایام محرم گفت: به منظور تقارن این روز با ایام محرم امسال سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یاسوج نسبت به نصب پارچه نوشته ها و بنرهای منقش به سوگواری ایام محرم بر سر در ایستگاه های اتش نشانی و سطح شهر اقدام کرده است.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون 52 نفر نیر و در سازمان اتش نشانی شهر یاسوج خدمات رسانی می کنند ، گفت: از این تعداد 8 نفر نیروی ستادی و مابقی نیز نیروی عملیاتی هستند.

رستمی ابراز داشت: سه ایستگاه آتش نشانی و خدمات ایمنی در سطح شهر یاسوج فعال است که ایستگاه مرکزی شماره 1 حوالی بلوار چمران در منطقه سالم آباد، ایستگاه شماره 2 حوالی بلوار عدل و ایستگاه شماره 3 نیز در جاده اکبر آباد جنب شهربازی واقع شده است.

وی گفت: کلیه عملیات های امداد و نجات و آتش سوزی توسط تیم های تخصصی در ایستگاه مرکزی شماره 1 انجام می شود که می توان به عملیات آزاد سازی از آسانسور، نجات از کوهستان، غواصی و سایر حوزه ها اشاره کرد.

عملیات نجات در تصادفات جاده ای و اطفای حریق در جاده های یاسوج - اصفهان، یاسوج - شیراز و یاسوج - بابامیدان نیز توسط نیروهای ایستگاه شماره دو و سه انجام می شود.

وی به کبمود شدید تجهیزات ایمنی در ایستگاه های اتشنشانی شهر یاسوج و سایر شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: کمبود تجهزات در اتشنشانی های استان به حدی است که 40 نیروی عملیاتی در شهر یاسوج در سه ایستگاه تنها سه دست لباس ایمنی قدیمی دارند که به زحمت دمای زیاد آتش را تحمل می کنند.

انتهای پیام/غ

کبمود شدید تجهیزات ایمنی در ایستگاه های اتشنشانی شهر یاسوج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.