شهردار یاسوج با اشاره به وجود ظرفیت های اقتصادی و توریستی این شهر، گفت: 100 فرصت سرمایه گذاری در زمینه های مختلف در آن شناسایی شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛محمدعلی جاوید روز سه شنبه در بازدید مدیران شهری از نخستین نمایشگاه مدیریت جامع شهری در مصلای امام خمینی (ره) یاسوج در جمع خبرنگاران افزود: این فرصت ها در بخش های گردشگری، اقامتی، تجاری، توریستی، خدماتی و تفریحی شناسایی و طبقه بندی شده است.

وی بیان کرد: هم اکنون این روحیه و انگیزه در فراهم کردن زیرساخت های سرمایه گذاری، جذب سرمایه گذار و استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در شهرداری یاسوج شکل گرفته و شورای اسلامی شهر نیز از چنین برنامه هایی حمایت جدی می کند.

جاوید اظهار کرد: شورای اسلامی و شهرداری یاسوج برای ورود موفق بخش خصوصی و جلب مشارکت های سرمایه گذاری در اجرای پروژه های سودآور شهری در این شهر بسته های سرمایه گذاری ویژه ای را فراهم کرده است.

وی عنوان کرد: در وضعیت کنونی باید شرایط ورود بخش خصوصی و جذب سرمایه گذار در اجرای پروژه های شهری در یاسوج بیش از پیش فراهم شود.

جاوید ابراز داشت: شتاب بخشی در ایجاد درآمدهای پایدار برای شهرداری، آبادانی شهری، رونق اقتصادی، فرهنگ سازی و تشویق در راستای جذب سرمایه گذاران و مشارکت های مالی با بخش خصوصی از جمله اهداف شناسایی فرصت های سرمایه گذاری در یاسوج است.

مدیر سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری یاسوج نیز گفت: بر اساس ارزیابی های انجام شده یاسوج از شهرهای مقصد سفر در کشور بوده و دارای فرصت های سرمایه گذاری متعددی است.

حمدالله صفایی افزود: هدف مسئولان شهرداری یاسوج دستیابی به توسعه پایدار شهری، رفع بیکاری، ایجاد رفاه و آسایش شهروندان و گردشگران و کمک به حفظ محیط زیست است.

وی بیان کرد: امید است که بتوان با ایجاد فرصت های سرمایه گذاری و جذب سرمایه گذار در این زمینه ها به تحقق چنین موارد مهمی کمک کرد.

صفایی اظهار کرد: با توجه به این وی‍ژگی های منحصر به فرد در یاسوج سرمایه گذاران می توانند نسبت به ایجاد فضای اقامتی، رستوران، مجموعه تجاری و خدماتی، مجموعه ورزشی و پارک های تفریحی و شهربازی، پارک آبی، مجموعه فرهنگی و هنری و پارکینگ طبقاتی اقدام کنند.

یاسوج با 110 هزار نفر جمعیت به عنوان پایتخت طبیعت ایران مرکز کهگیلویه و بویراحمد است.

سفر بیش از یک میلیون مسافر به کهگیلویه و بویراحمد به ویژه مرکز این استان در ایام تعطیلات عید فطر امسال به لحاظ وجود آب و هوای مطبوع، جاذبه های بدیع و موقعیت جغرافیایی در مرکز سه استان فارس، خوزستان و اصفهان و بنادر بوشهر، دیلم و گناوه ویژگی خاصی به لحاظ سیاحتی و اقتصادی به شهر یاسوج داده است.


انتهای پیام /ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.