سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جشنواره پویا نمایی می‌تواند مقدمه‌ای برای رونق گردشگری استان باشد

مدیر کل صدا و سیمای مرکزکرمانشاه گفت: جشنواره پویا نمایی می‌تواند مقدمه‌ای برای رونق گردشگری استان باشد واستفاده از این رویداد فرهنگی یکی از ماموریت‌های مسئولان استان است.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ،  افشین امیری مدیر کل صدا و سیمای مرکزکرمانشاه امروز (۳۱ خرداد) در جلسه تبیین اهداف دومین جشنواره ملی پویانمایی و عروسکی با فرماندار و مسولین شهرستان سرپل ذهاب گفت:صدا و سیما برای اجرای برنامه‌های میدانی با حضور گروه‌های هنری معروف در شهرستان سرپل ذهاب در ایام برگزاری جشنواره آماده است.

مهندس افشین امیری با تاکید بر برنامه ریزی منسجم و منظم برای اجرای گروه‌های هنری درشهر ستان‌ها در هنگام اجرای جشنواره در کرمانشاه افزود: برگزاری جشنواره پویانمایی را یک فرصت بسیار مغتنم برای معرفی استان و شهرستان‌های آن در همه زمینه‌ها است و استفاده از این رویداد فرهنگی را یکی از ماموریت‌های مهم مسولان دانست.

او ضمن اشاره به جایگاه شهرستان سرپل ذهاب در دوران دفاع مقدس و ضرورت توجه به برنامه‌هایی با هدف ایجاد نشاط و امید در شهرستان که بواسطه زلزله سال ۹۶متحمل آسیب‌های نیز شده اند بیان کرد: پخش آثار منتخب جشنواره در هفته فرهنگی در چندین مکان در شهر سرپل ذهاب و بخش‌های آن از دیگر برنامه‌های جشنواره است که باید به نحو مطلوب اجرا شود.

مدیر کل صدا و سیما مرکزکرمانشاه بیان کرد: جشنواره پویا نمایی می‌تواند مقدمه اَی برای رونق گردشگری و اجرای طرح کرمانشاه ۲۰۲۰ باشد.

انتهای  پیام/ز

 

برگزاری جشنواره پویانمایی را یک فرصت بسیار مغتنم برای معرفی استان کرمانشاه است 

برچسب ها: فرهنگیان ، جوانان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.