سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سازمان تبلیغات اسلامی وظیفه انقلابی تری نسبت به دیگر سازمان ها دارد.

ضرورت وجود سازمان تبلیغات اسلامی نه تنها کاهش نیافته بلکه افزایش پیدا کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، حجت‌الاسلام صفر قربان‌پور مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان مرکزی پیش از نماز جمعه ۳۱ خرداد ماه، ضمن تبریک فرا رسیدن سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: ابتدا باید یادی کرد از امام راحل که حقیقتا نیاز جامعه اسلامی تبلیغ دین و آموزه‌های اسلامی است که با صدور فرمان تاسیس سازمان این آرمان تحقق یافت و باید به قله‌های رفیع سعادت و خوشبختی نائل گردد.

قربانپور افزود: براساس حکم مقام معظم رهبری برای رئیس سازمان، سازمان تبلیغات اسلامی با عنوان رویش انقلاب تعبیر شده است و وظیفه انقلابی تری نسبت به سایر نهاد‌های انقلابی دارد. اما آنچه لازم است حرکات بر مبنای اجرای آرمان‌های اسلامی است.

وی اظهار داشت: کار انقلابی سازمان یافته بر عهده سازمان است لذا باکمی دقت و مطالعه در بندبند بیانیه گام دوم انقلاب به این نتیجه خواهیم رسید که جایگاه سازمان تبلیغات ارزشمند و حساس است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: در رویکرد جدید برای اصل لزوم سازمان در حکمی آمده است که ضرورت وجود سازمان نه تنها کاهش نیافته بلکه افزایش پیدا کرده است.

وی ادامه داد: ماموریت سازمان انجام برنامه‌های دینی، فرهنگی و مذهبی است ولیکن در رویکرد جدید برنامه‌ها اجتماعی، فرهنگی و مذهبی است. به عنوان مثال کار در فضای مجازی، در حوزه جوانان، زنان، آسیب‌های اجتماعی و محله‌های امام محله محور است.

بر مبنای فرمایشات رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب، سازمان تبلیغات اسلامی به عنوان محور برنامه‌ها باید با اصول اسلامی پیش برود. در کشور ما یک زندگی باید اسلامی باشد.

انتهای پیام / م

در کشور ما یک زندگی باید اسلامی باشد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.