سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه بافق:

رد مذاکره با ترامپ قدرت آمریکا را به سخره گرفت/اصناف انقلابی عمل کنند

امام جمعه بافق با بیان اینکه سفر نخست وزیر ژاپن به ایران بازی فریبکارانه ترامپ بود گفت: پیامد این دیدار به سخره گرفتن قدرت پوشالی آمریکا و همدستانش بود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد, حجت الاسلام سید جواد سلیمانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بافق با اشاره به دیدار نخست وزیر ژاپن با مقام معظم رهبری به تحلیل این دیدار پرداخت و اظهار کرد: رد پیام ترامپ توسط مقام معظم رهبری بلندگی نظام اسلامی را نشان داد.

وی تصریح کرد: این دیدار جایگاه ایران را به عنوان اصلی‌ترین قدرت منطقه برای همگان آشکار کرد.

امام جمعه بافق با بیان اینکه سفر نخست وزیر ژاپن به ایران بازی فریبکارانه ترامپ بود افزود: پیامد این دیدار به سخره گرفتن قدرت پوشالی آمریکا و همدستانش بود.

سلیمانی گفت: بخش مهمی از جمعیت بزرگی کشور ژاپن با یک رهبری مقتدر و نفوذناپذیر در مقابل آمریکا آشنا شدند.

امام جمعه بافق خاطر نشان کرد: با همه‌ی تحریم‌ها و تهدید‌ها، در این دیدار همه نخبگان اذعان کردند که رهبری شجاع‌تر و مقتدر در منطقه مثال مقام معظم رهبری نداریم و این از افتخارات نظام و انقلاب اسلامی است.

وی گفت: مقاومت و ایستادگی در برابر فشار‌ها تنها راهی است که گام دوم انقلاب را به نتیجه می‌رساند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت روز اصناف از وضعیت گرانی و تفاوت قیمت‌ها در بازارا بافق گلایه کرد و گفت: امروز کشور به اصناف انقلابی نیاز دارد همانطور که در دوردان انقلاب اصناف نقش مهمی در پیروزی انقلاب داشتند و همواره همراه امام و مراجع در صف اول مبارزات و مجاهدت‌ها حضوری پررنگ داشتند.

وی بیان داشت: اصناف اگر می‌خواهند برای رضای خدا و خدمت به خلق کار کنند انصاف را مد نظر داشته باشند و در این شرایط گرانی‌ها به مردم کمک کنند و با ارزان فروشی تا معیشت مردم دچار مشکل نشود.

سلیمانی از دستگاه‌های مربوطه نظیر تعزیرات، اصناف ئ فرمانداری خواست تا با گرانی فروشی‌ها برخورد داشته باشند و با نظارت بر قیمت‌ها شرایط را برای خرید اسان مردم فراهم کنند.

گرامیداشت روز تبلیغات اسلامی و تجلیل از فعالیت‌های فرهنگی این نهاد مقدس، تجلیل از سربازان گمنام امام زمان (عج) و نقش آنان در ایجاد امنیت و آرامش جامعه، تبیین موضوع اهمیت سه نعمت امنیت، سلامتی و ایمان در رسیدن انسان به کمال و قرب الهی و... از مهمترین موضوعاتی بود که امام جمعه بافق به آن اشاره کرد.

انتهای پیام/ص

خطبه های نماز جمعه بافق

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.