امام جمعه بافق گفت: ایستادگی و مقاومت سلاحی ارزشمند در برابر توطئه‌های دشمن است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،حجت الاسلام سلیمانی امام جمعه بافق در خطبه‌های امروز نماز جمعه بافق با اشاره به رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: اندیشه مقاومت، یک سلاح مستحکم در مقابل دشمن است و دشمن تلاش می کند این سلاح را از ما بگیردکه باید هوشیار بود.

حجت الاسلام سلیمانی با بیان اینکه غرب زدگان با این مقاومت مخالف هستند افزود: عده‌ای معتقدند که مقاومت باعث مسلط شدن زورگویان بر آن‌ها می‌شود که با این باور سخت در اشتباه هستند.

خطیب نمازجمعه بافق با بیان اینکه برای تربیت و استحکام اندیشه‌های مقاومت باید رفتار مردم و مسوولان در کنار یکدیگر باشد ادامه داد:توسعه و فعالیت کردن در تمام زمینه‌ها از جمله سیاسی، اقتصادی و فرهنگی، رشد و بالندگی کشور را به همراه دارد، اما مسئله اصلی ما اقتصاد است.

حجت الاسلام سلیمانی با اشاره به اینکه اگر در کنار یکدیگر وحدت داشته باشیم در سال رونق تولید شکوفا می‌شویم و با شرط ایستادگی مسوولان نظام در مقابل مفسدان اقتصادی میتوانیم در فضای اقتصاد تحولی عظیم بدست آوریم خاطر نشان کرد: مسوولان قضایی باید با مفسدان اقتصادی برخورد کنند و به مردم اطلاع دهند.

وی با اشاره به نشانه‌های افول آمریکا طبق بیانات مقام معطم رهبری گفت:موریانه از درون در حال خوردن آمریکاست و آمریکا رو به نابودی است.

امام جمعه بافق همچنین به موقعیت ژاپن و سفر نخست وزیر آن به ایران اشاره کرد و گفت: ژاپن نیاز مبرم به انرژی دارد و در سفر نخست وزیر ژاپن به ایران نیز تصمیمات و تبادلات خوبی صورت گرفت.

حجت الاسلام سلیمانی بیان کرد:ایران دیگر حاضر نیست گول ترفند‌های آمریکا را بخورد و هرگز با این کشور مذاکره نخواهد کرد.
وی خطاب به مردم افزود:ما مردمی مقاوم هستیم که اگر مقاوم نبودیم تاکنون له شده بودیم.

انتهای پیام/ص

ایران با با آمریکا مذاکره نخواهد کرد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار