امام جمعه ابرکوه گفت: کشوری که خودش چند هزار کلاهک هسته‌ای دارد، صلاحیت اظهارنظر در این مورد را برای کسی ندارد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد , حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی در خطبه‌های نماز جمعه ابرکوه به دیدار نخست‌وزیر ژاپن با رهبر انقلاب اشاره کرد و گفت: رهبر انقلاب فرمودند من ترامپ را شایسته مبادله پیام نمی‌دانم و با آمریکا مذاکره نخواهیم کرد. کسی که زیر یک توافق قطعی زده کدام عاقلی دوباره در همان موضوع با او مذاکره می‌کند آن‌هم مذاکره در زیر بار فشار.

حجت‌الاسلام حسینی افزود: برای نخست‌وزیر ژاپن و کشور‌های جهان باز هم روشن شد که به‌مقتضای فتوای رهبری، ساخت سلاح هسته‌ای اساساً حرام است و ایران به دنبال آن نیست و اگر هم می‌بود آمریکا صلاحیت اظهار نظر را نداشت؛ زیرا کشوری که خودش چند هزار کلاهک هسته‌ای دارد، صلاحیت اظهارنظر در این مورد را برای کسی ندارد.

حجت الاسلام حسینی تصریح کرد: ژاپن هم که پس از پیروزی انقلاب اسلامی به عنوان یکی از کشور‌های مهم جهان و آسیا، روابط اقتصادی خود را با ایران حفظ کرده اگر قصد گسترش روابط با ایران را دارد، باید اراده قاطع خود را نشان دهد و تحت تأثیر فشار‌های آمریکا قرار نگیرد.

وی یاد آور شد: زیاده‌گویی‌های وزیر خارجه آلمان نشانگر این حقیقت است که به فرموده رهبر معظم انقلاب نباید به اروپا اطمینان داشت و یا دل‌خوش کرد و این سفر سفری بیهوده بود. امام جمعه ابرکوه گفت: واکنش قاطع وزیر امور خارجه ایران مبنی بر اینکه ایران بر اساس اقدام طرف‌های مقابل در توافق برجام آماده است تعهدات خود را بیشتر کاهش دهد یا تعهداتی را که متوقف کرده از سر بگیرد، شایان تقدیر است.

امام‌جمعه ابرکوه به سالروز تشکیل جهاد سازندگی اشاره کرد و گفت: کارنامه جهاد تاکنون سراسر خدمت و فعالیت بوده است و در دوران دفاع مقدس نیز به عنوان سنگر سازان بی سنگر از مدافعان کشور نظام و انقلاب بوده استو امروز نیز این جهادگران گمنام و بی‌نشان در عرصه تولید به‌ویژه در بخش زراعی و محصولات باغی فعالیت دارند.
انتهای پیام/ص

کشورها برای رابطه اقتصادی با ایران تحت تاثیر فشارهای  آمریکا قرار نگیرند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.