سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

داوودی و سلطانی با نظر مستقیم سرمربی تیم ملی وزنه برداری به اردو اضافه می‌شوند

۲ وزنه بردار تیم ملی جوانان با نظر مستقیم سرمربی تیم ملی از روز جمعه به اردوی بزرگسالان اضافه می‌شوند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اردوی تیم ملی وزنه برداری ایران از ۱۰ خرداد در کمپ تیم‌های ملی آغاز شده است. در ابتدا ۱۸ ملی پوش به این مرحله از اردو دعوت شده بودند که البته کیانوش رستمی از همان ابتدا به اردو اضافه نشد و طبق شنیده‌ها همچنان به تنهایی تمریناتش را ادامه می‌دهد.

در این بین ۲ وزنه بردار تیم ملی جوانان به اردوی تیم ملی بزرگسالان اضافه شدند. علی داوودی و حسین سلطانی که اخیرا به همراه تیم ملی جوانان ایران در مسابقات جهانی فیجی قهرمان شده اند از روز جمعه به تمرینات تیم ملی بزرگسالان ایران اضافه می‌شوند.

محسن بیرانوند دبیر فدراسیون وزنه برداری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: این ۲ وزنه بردار با نظر مستقیم محمد حسین برخواه به تیم ملی اضافه شدند. علی داوودی سال ها است که زیر نظر برخواه در این رشته فعالیت داشته است و سلطانی هم به دلیل عملکرد خوبی که در بازی‌های جوانان جهان داشه است به این اردو اضافه می‌شود.

لازم به ذکر است که علی داوودی وزنه بردار دسته ۱۰۹+ در بازی‌های جهانی فیجی که در خرداد ماه سال جاری برگزار شده است، یک مدال طلا، نقره و برنز به دست آورده است و حسین سلطانی نیز در این بازی‌ها ۳ مدال برنز کسب کرد.

تیم ملی وزنه برداری ایران تمرینات آماده سازی خود را برای حضور در بازی های قهرمانی جهان که اواخر شهریور ماه در کشور تایلند برگزار می شود، آغاز کرده است.


بیشتر بخوانید:

مشکل عجیب پیش روی وزنه برداران نوجوان ایران

داوودی طلایی شد / یوسفی رکورد شکنی کرد

تیم ملی وزنه‌برداری جوانان ایران قهرمان جهان شد


انتهای پیام/

اضافه شدن وزنه برداران تیم ملی جوانان به اردوی بزرگسالان با نظر مستقیم برخواه صورت گرفت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.