سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری یک دوره کلاس تخصصی آموزش تئاتر در املش

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی املش از برگزاری یک دوره کلاس تخصصی آموزش تئاتر برای نخستین بار در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سید عباس موسوی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان املش گفت: برای نخستین بار یک دوره کلاس تخصصی آموزش تئاتر همزمان با فصل تابستان در این اداره برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه، این کلاس‌ها زیر نظر استاد مجرب و توانمند صفا صوفی سیاوش از فارغ التحصیلان رشته کارگردانی و بازیگری برگزار می‌شود، افزود: علاقمندان به تئاتر می‌توانند تا ۱۰ تیر برای ثبت نام به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان املش مراجعه کنند و یا باشماره تلفن ۰۱۳۴۲۷۲۶۸۰ تماس بگیرند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان املش گفت: استاد صوفی سیاوش دارای تجربه بازیگری و کارگردانی در تئاتر و فیلم‌های سینمایی بوده که در کلاس‌های پیش رو، به صورت حرفه‌ای و با روش جدید به آموزش تئاتر خواهد پرداخت.

سید عباس موسوی با اشاره به اینکه، این کلاس‌ها در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی املش برگزار می‌شود، افزود: اجرای نمایش‌های خیابانی و صحنه‌ای، حضور در جشنواره‌های تئاتر استانی و کشوری، اجرای جنگ‌های شادی و برگزاری کلاس‌های خلاقیت نمایشی کودکان و نوجوانان، از برنامه‌های جانبی این کلاس‌ها خواهد بود.

وی با بیان اینکه، آغاز این کلاس از ۱۰ تیر تا ۱۰ شهریور است، تصریح کرد: مدارک ثبت نامی برای شرکت در کلاس تخصصی تئاتر، کپی شناسنامه، کپی کارت ملی، یک عدد پوشه و یک قطعه عکس و برای زیر ۱۵ سال رضایت نامه والدین الزامی است.

 

انتهای پیام / ق 

 

یک دوره کلاس تخصصی آموزش تئاتر در املش برگزار می شود

برچسب ها: تئاتر ، فرهنگ وارشاد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.