با توجه به نزدیکی فصل تابستان باید با برنامه ریزی‌های لازم اوقات فراغت جوانان غنی سازی شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، هاشم اسماعیلی در جلسه ستاد ساماندهی جوانان در فرمانداری بندرانزلی گفت: پر کردن اوقات فراغت نباید منحصر به ایام تعطیلات تابستان باشد و برای تمام فصول سال باید برای اوقات فراغت جوانان برنامه ریزی وجود داشته باشد.
وی افزود: متاسفانه نبود پرتال جامع اطلاع رسانی اوقات فراغت باعث شده که موازی کاری‌ها و جزیره‌ای عمل کردن برخی از دستگاه‌ها، علاوه بر هزینه‌های مالی در مدیریت زمان هم صرفه جویی نشود.
اسماعیلی با بیان اینکه دیده شده دو اداره در یک نقطه کلاس آموزشی مشترک برگزار می‌کنند گفت: شهرستان‌ها باید برنامه‌های خود را قبل از شروع تعطیلات تابستان و اوقات فراغت جوانان به دبیرخانه ستادساماندهی استان اعلام کنند تا با ایجاد هماهنگی‌های لازم کلاس‌ها و دوره‌های موازی تجمیع شود.
وی تاکید کرد: با توجه به نامگذاری امسال به نام سال رونق تولید از سوی مقام معظم رهبری باید اوقات فراغت جوانان به گونه‌ای برنامه ریزی شود که علاوه بر آموزش مهارت‌های فنی و حرفه‌ای لازم به آنان زمینه‌های اشتغال و کارآفرینی و به تبع آن رونق تولید را نیز به دنبال داشته باشد.

انتهای پیام/آ

اوقات فراغت جوانان غنی سازی شود

برچسب ها: جوانان ، اوقات فراغت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.