سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گفت‌وگو بین جریان‌های مختلف در دستور کار قرار گیرد

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر گفت: اگر دولتمردان نتوانند در زمینه اشتراکات و نقاط قوت کشور و عوامل برون رفت از مشکلات صحبت کنند، یقین بدانید که مقاومت در قالب حرف و شعار خواهد ماند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عادل دهدشتی در جلسه تکریم و معارفه بخشدار بندرریگ افزود: با توجه به شعار مقاومت اگر در داخل جناح‌ها، احزاب، گروه‌های مختلف، دولتمردان، نمایندگان مجلس شورای اسلامی ومسئولان قوه قضائیه با همدیگر نتوانند در زمینه اشتراکات و نقاط قوت کشور و راه‌های برون رفت از مشکلات صحبت کنند، یقین بدانید که مقاومت در قالب حرف و شعار خواهد ماند.

وی تصریح کرد: گفت و گو به عنوان حلقه مفقوده بین جریان‌های مختلف باید در دستور کار قرار گیرد و از این جهت در سطوح مختلف از سطح محلی تا ملی گرفته باید این کار را  تمرین و فضا را در حوزه‌های مختلف باز کنیم.

دبیر ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: باتوجه به اینکه در شرایط بسیار سختی قرار داریم و بار این سختی بر دوش مردم خواهد بود باید تک تک ما در مسئولیتی که داریم با همت، غیرت، شجاعت و وقت و انرژی بیشتر تلاش کنیم از این وضعیت رهایی یابیم.

دهدشتی ادامه داد: باتوجه به اینکه نگاه مجموعه مدیریتی استان مبتنی بر همین محور است در سالی که رونق تولید نام گذاری شده باید موانع تولید را در بخش‌های مختلف برطرف کنیم.

وی افزود: شهرستان گناوه و از جمله بخش ریگ ظرفیت‌های زیادی دارد و امید داریم با قابلیت نیروی انسانی که در آن وجود دارد و مساعدت همه گروه‌ها و افراد و جناح‌های مختلف به سویی برویم که هم موانع تولید را در بخش‌های مختلف برطرف و هم ظرفیت‌های موجود را بارور کنیم.

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر با اشاره به برگزاری انتخابات سرنوشت ساز مجلس شورای اسلامی در سال جاری گفت: امیدواریم با همکاری و همدلی مسئولان و دستگاه‌های اجرایی در اسفند شاهد انتخابات باشکوهی در شهرستان گناوه با حضور حداکثری مردم باشیم.

دهدشتی بیان کرد: فرمانداران فعالیت داوطلبان احتمالی نامزدی نمایندگی مجلس شورای اسلامی را در این استان رصد کنند و اجازه ندهند فضای توهین و تخریب نسبت به یکدیگر در سطوح مختلف نشر پیدا کند.

وی گفت: در صورتی که داوطلبان احتمالی تبلیغات زودهنگام کردند و فضای توهین و تخریب به وجود آمد، رصد و مستندسازی شود و در بررسی صلاحیت‌ها در ایامی که پیش روست در هیأت اجرایی مدنظر قرار گیرد.

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر با تشکر از زحمات بخشدار سابق ریگ که منشأ خدمات فراوانی در این بخش بوده، افزود: از بخشدار جدید ریگ انتظار است که با برنامه ریزی مدون در زمینه رشد و توسعه این بخش در همه عرصه‌ها و خدمات شایسته به مردم گام‌های مؤثری بردارد.

دراین نشست از زحمات مسعود شیرافکن بخشدار سابق ریگ قدردانی و محمدحسن بازویی به عنوان بخشدار جدید ریگ معرفی شد.

انتهای پیام/م

گفت وگو کلیدواژه همبستگی و برون رفت از مشکلات موجود است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.