نقشه راه استان بوشهر در گام دوم انقلاب اسلامی در آیینی با حضور نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر و استاندار بوشهر رونمایی شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، معاون راهبری استان‌ها و ارتباطات سازمان تبلیغات اسلامی در آیین رونمایی از نقشه راه استان بوشهر در گام دوم انقلاب اسلامی گفت: تبیین هرچه بهتر گام دوم انقلاب و رویکرد جهادی و مردمی داشتن در اجرای آن از الزام‌های اصلی عملیاتی شدن این سند است.

حجت الاسلام روح الله حریزاوی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در فرصتی طولانی این سند عملیاتی را با عنوان بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی نگاشتند که هفت توصیف برای وضعیت امروز، دیروز و فردای انقلاب اسلامی دارد.

وی بیان کرد: در شرایط کنونی کشور اگر همه نخبگان و مردم به این هفت محور که رهبر معظم انقلاب تبیین کرده اند توجه و در کارگروه‌های مربوط به آن حضور پیدا کنند می‌توانند مسیر فعال و مؤثری برای آینده انقلاب اسلامی و کشور رقم بزنند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با بیان اینکه در ۴۰ سال گذشته استکبار برای نابودی انقلاب اسلامی تلاش کرده است، افزود: مقاومت مردم و هدایت‌های امام راحل و رهبر معظم انقلاب، ماندگاری و سرافرازی انقلاب اسلامی را به‌دنبال داشته است.

آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری ادامه داد: با وجود دشمنی‌ها و کارشکنی‌ها پیشرفت کشور در ۴۰ سال از پیروزی انقلاب اسلامی در زمینه‌های مختلف قابل توجه بوده است و بیانیه گام دوم رهبر انقلاب نیز باید موجب امیدواری و موفقیت بیشتر باشد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر تصریح کرد: بیانیه گام دوم انقلاب دستورالعملی برای پیشرفت و عدالت بر اساس تجارب ۴۰ سال گذشته و استفاده از ظرفیت‌ها برای ۴۰ سال آینده است.

آیت الله صفایی بوشهری با بیان اینکه استان بوشهر در همه زمینه‌ها در کشور الگوست، گفت: این استان در تنظیم سند اقتصاد دانش بنیان، منطقه ویژه علم و فناوری، حوزه‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی در کشور ممتاز و الگو بوده است.

استاندار بوشهر هم با تاکید بر عملیاتی شدن بیانیه گام دوم انقلاب در تمام بخش‌های جامعه افزود: این بیانیه خودباوری را در بین قشرهای مختلف جامعه به‌ویژه جوانان تحقق دوباره می‌بخشد.

عبدالکریم گراوند با تاکید بر تبدیل شدن بیانیه گام دوم به باور عمومی گفت: تبدیل این مهم به باور عمومی و مطالبه از دستگاه‌های اجرایی به ما کمک می‌کند با برداشتن گام‌های عملیاتی و اجرایی، اهداف مورد نظر رهبر انقلاب را محقق کنیم.

نقشه راه استان بوشهر در گام دوم انقلاب اسلامی در قالب هفت کارگروه علم و پژوهش، معنویت و اخلاق، عدالت و مبارزه با فساد، استقلال و آزادی، عزت ملی، روابط خارجی و مرزبندی بادشمن وسبک زندگی به‌منظور عملیاتی‌سازی بیانیه گام دوم انقلاب در این استان،  تدوین شده است.

انتهای پیام/ک

بیانیه گام دوم انقلاب نقشه راهی برای ۴۰ سال آینده نقلاب اسلامی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.