سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده نیروی انتظامی:

موافق تمدید اعتبار گذرنامه‌ها به ۱۰ سال هستیم/ با هنجارشکنان برخورد می‌کنیم

فرمانده نیروی انتظامی گفت: موافق تمدید اعتبار گذرنامه‌ها از ۵ به ۱۰ سال هستیم و کار‌های کارشناسی اولیه نیز انجام شده است.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی ظهر امروز در خصوص آمادگی این نهاد برای بازگشایی مرز خسروی گفت: نیروی انتظامی زیرساخت‌های لازم در پایانه مرزی خسروی دارد و آماده پذیرش زائران در ایام اربعین حسینی است، اما باید توافق بین مسئولین دو کشور صورت گیرد اگر توافق نامه امضا شود تا ما هم بتوانیم خدمات خود را به زائرین در اربعین ارائه کنیم.

سردار اشتری در مورد تمدید اعتبار گذرنامه‌ها از ۵ به ۱۰ سال نیز بیان داشت: نیروی انتظامی موافق است و کار‌های کارشناسی اولیه انجام شده و در ستاد گذرنامه این اقدامات را مطرح خواهیم کرد و صورت تصویب اعلام می‌کنیم.

وی در مورد رفتار‌های اخیر با آمران به معروف در کشور نیز گفت: وظیفه نیروی انتظامی برخورد با هر نوع هنجارشکنی و حفظ ارزش‌هاست و در حمایت از آمران به معروف و ناهیان منکر نیز ما حافظ ارزش‌ها خواهیم بود و طبق قانون با هرگونه جرائم مشهود و هنجارشکنی برخورد می‌کنیم.

فرمانده نیروی انتظامی بیان داشت: با توجه به افزایش جرائم و تنوع آن نیروی انتظامی با آموزشی که به کارکنان خود ارائه می‌دهد به سمت بیشتر حرفه‌ای شدن گام بر می‌دارند.

وی افزود: همکاران ما در نیروی انتظامی نسبت به گذشته ماموریت هایشان را حرفه ای‌تر انجام می‌دهند و تجهیزات و امکانات و استفاده از تکنولوژی جدید نیز برای پیشگیری، کشف و برخورد با جرائم به ما کمک می‌کند، در این زمینه رشد خوبی در چند سال گذشته داشته‌ایم.

فرمانده نیروی انتظامی بیان کرد: طی سال‌های اخیر در زمینه کشفیات جرائم نسبت به وقوع با افزایش روبه‌رو بوده‌ایم و امیدواریم روز به روز با حمایت‌ها از این نهاد ما هم بتوانیم از با حفاظت از امنیت در خدمت امنیت و آسایش مردم باشیم.

انتهای  پیام/ز

صحبت های فرمانده نیروی انتظامی درباره تمدید گذرنامه ها

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.