سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مرکز علمی کاربردی جمعیت هلال احمر به فعالیت خود ادامه می‌دهد

 فرزین معتمدی سرپرست جمعیت هلال احمر استان از ادامه فعالیت مرکز علمی_کاربردی هلال احمر خبر داد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، فرزین معتمدی سرپرست جمعیت هلال احمر استان از ادامه فعالیت مرکز علمی_کاربردی هلال احمر خبر داد.

وی افزود: جمعیت هلال احمر یه موسسه عام المنفعه غیر دولتی می‌باشد و با متوجه به مصوبه شورای عالی اداری، مرکز علمی_کاربردی هلال احمر مشمول قانون تعطیلی مراکز علمی کاربردی نخواهد شد و همچون گذشته به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

وی  بیان کرد: ۱۰ مرکز علمی_کاربردی هلال احمر در سراسر کشور به صورت منطقه‌ای فعالیت میکنند که با رایزنی‌های به عمل آمده، مرکز علمی_کاربردی هلال احمر کرمانشاه به عنوان مرکز منطقه‌ای غرب کشور انتخاب شده است و در آینده نزدیک نیز به عنوان سایت آموزش‌های عمومی همگانی فعالیت خواهد نمود.

معتمدی گفت: مرکز علمی کاربردی هلال احمر کرمانشاه در سال ۱۳۸۹ تحت نظارت دانشگاه جامع علمی_‌کاربردی فعالیت خود را در محلی با عرصه ۱۸۰۰۰ متر مربع آغاز و در مقاطع کاردانی و کارشناسی، با هدف ارتقاء دانش و ایجاد مهارت‌های لازم در رشته‌های مختلف تحصیلی فعالیت میکند.

وی در پایان ضمن دعوت از عموم مردم جهت ثبت نام در مرکز علمی_کاربردی هلال احمر کرمانشاه گفت: زمان ثبت نام و رشته‌های موجود در این مرکز به صورت عمومی اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای  پیام/ز


مرکز علمی_کاربردی هلال احمر کرمانشاه به عنوان مرکز منطقه‌ای غرب کشور انتخاب شده است

برچسب ها: هلال احمر ، فرهنگیان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.