سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آیا اسنپ پس از حمایت از راننده خود با کاهش مشتری مواجه شد؟ +فیلم

پس از اقدام به‌جای راننده اسنپ برای دفاع از حجاب، برخی اینگونه وانمود کردند که حمایت اسنپ از وی، باعث کاهش مشتریان این شرکت تاکسی اینترنتی شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، طی چند روز گذشته بحث میان یکی از رانندگان اسنپ و  دختر جوانی که مسافر آن بود به جنجال بزرگی در فضای مجازی تبدیل شد. ماجرا به یک مسافر هنجارشکن بازمی‌گشت که بعد از دریافت تذکر برای عدم رعایت حجابش، اقدام به انتشار عکس و مشخصات کامل راننده اسنپ کرد.کمی بعد اسنپ در اطلاعیه‌ای نوشت: «صحبت‌های لازم با هر یک از طرفین انجام شده است. از کاربر راننده بابت انتشار اطلاعات شخصی‌شان دلجویی به عمل آورده‌ایم و ایشان با رضایت شخصی‌شان در ناوگان اسنپ به فعالیت خود ادامه می‌دهند. علاوه بر آن، رعایت اصل مشتری‌مداری اقتضا می‌کرد که پس از ذکر شرایط و قوانین اسنپ، از مسافر نیز به دلیل ناتمام ماندن سفرشان دلجویی شود».

پس از آن اسنپ  با عقب نشینی از موضع‌گیری دولبه‌ای که در این خصوص داشت و با انتشار اطلاعیه‌ای صراحتاً اعلام کرد به علت نقض حریم شخصی راننده و انتشار مشخصات کامل او توسط مسافر متخلف، از او شکایت خواهد شد و همچنین تماس با مسافر طبق رویه‌های معمول شرکت در مورد سفرهای ناتمام صورت گرفته است و به منزله تایید رفتار او نیست. از راننده نیز به دلیل رعایت قانون و مقرارت اسنپ تقدیر و به دلیل انتشار اطلاعات شخصی‌اش از او عذرخواهی خواهد شد.

در گیر و دار این ماجرا اعتراضات بسیاری علیه  دختر هنجارشکن از سوی مردم صورت گرفت و دختر جوان با انتشار پستی در توییتر بابت اشتباهش عذرخواهی کرد. پس از آن فعالان توئیتری عکسی را از دیدار مسافر و راننده اسنپ منتشر کردند که سعید عابد راننده معروف را در حال اهدای چند هدیه باارزش از جمله قرآن، مفاتیح، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه، اشعار حافظ و کتاب «سلام بر ابراهیم» به دختر جوان نشان می‌داد.

اما پس از حمایت اسنپ از راننده قانونمدار خود، عده‌ای که همیشه آماده ریختن آب در آسیاب دشمنان انقلاب هستند با ایجاد موج تخریبی علیه اسنپ، کمپین #تحریم_اسنپ را به راه انداختند و از طریق صفحات مختلف در شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های ضدانقلاب اینطور وانمود کردند که اقدام به‌جای راننده برای دفاع از حجاب و  حمایت اسنپ از وی، باعث کاهش مشتریان این شرکت تاکسی اینترنتی شده است. در ادامه ویدئویی را مشاهده می‌کنید که درستی یا اشتباه بودن این ادعا را روشن می‌کند.

انتهای پیام/

برچسب ها: دانلود فیلم ، اسنپ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۰:۳۱ ۰۱ تير ۱۳۹۸
تبليغ خوبي شد برا اسنپ