به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مسافر قانون شکن تاکسی اینترنتی اسنپ که چند روز اخیر با منتشر کردن تصویر رسید سفر ناتمام خود در فضای مجازی خبرساز شده بود؛ روز گذشته با انتشار مطلبی در صفحه توییترش از تمامی کسانی که به واسطه این اتفاق احساساتشان جرحه دار شده بود، معذرت خواهی کرد و اعلام کرد به قوانین کشورش پایبند است و به آن اهتمام خواهد ورزید.
بیشتر بخوانید : عذرخواهی مسافر جنجالی ماجرای اسنپ +عکس
پس از انتشار این توییت، صفحه مجازی تاکسی اینترنتی اسنپ نیز با انتشار توییتی از اتفاق پیش آمده معذرت خواهی کرد و اعلام کرد با توجه به ابراز پشیمانی مسافر، این شرکت از حق شکایت خود صرف نظر میکند. در متن کامل این پست آمده است :
«شرکت ایده گزین ارتباطات روماک (اسنپ) بابت جریحهدار شدن احساسات عمومی از هموطنان عزیز عذرخواهی میکند. بهرغم اینکه نقلقول اولیه مسافر مبنی بر عذرخواهی اسنپ از ایشان خلاف واقع بوده است، به علت ابراز پشیمانی مسافر، این شرکت از حق شکایت خود صرفنظر میکند.»
انتهای پیام /
اسنپ اصلا حق شکایت از راننده را نداشت که بخواهد ، شکایت کند .