سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام خبر داد؛

بی توجهی به فرمان ایست پلیس جریمه ۴۰۰ هزار ریالی دارد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام با اعلام این خبر گفت: مطابق جدول اخذ جرائم رانندگی، رانندگانی که نسبت به فرمان ایست پلیس بی توجه باشند۴۰۰ هزارریال جریمه می‌شوند.

سرهنگ ابوالفضل کهزادی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،گفت : رانندگان وسایل نقلیه که درحال تردد هستند مکلفند به محض مشاهده فرمان ایست پلیس، بلافاصله درمحل امن جهت اقدامات قانونی توقف کنند.

وی بیان کرد:برخی از رانندگان پس از ارتکاب تخلفات رانندگی بدون توجه به فرمان پلیس از محل متواری می‌شوند.

کهزادی افزود: در چنین شرایطی پلیس اجازه دارد برای راننده خاطی بصورت غیابی (دوبرگی) قبض جریمه صادر و درسوابق خلافی خودرو اثر گذاری کند.

وی اضافه کرد: بررسی‌ها نشان می‌دهد اکثر افرادی که نسبت به فرمان پلیس بی توجه هستند رانندگان پرخطر و با سوابق بسیار بد رانندگی هستند و به همین خاطر تمایلی به رویاروی با پلیس ندارند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان با بیان اینکه بیشترین نارضایتی رانندگان از صدورقبوض جرائم به صورت غیابی و دوبرگی است افزود:درصورتیکه اثبات شودجریمه‌ای به ناحق صادرشده است در کمیسیون مربوطه قبض صادره ابطال می‌شود.

وی ادامه داد:کلیه رانندگان مکلفند مدارک قانونی از قبیل گواهینامه رانندگی، بیمه نامه شخص ثالث، کارت وسیله نقلیه و برگه معاینه فنی را به همراه داشته و درصورت مطالبه به ماموران تسلیم کنند.

انتهای پیام/غ

جریمه ۴۰۰ هزار ریالی برای بی توجهی به فرمان ایست پلیس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.