رئیس پلیس راه استان ایلام از کسب رتبه برتر کشوری در ارزیابی کاهش تصادفات، نظم و ایجاد امنیت توسط پلیس راه استان در ایام نوروز از سوی فرمانده ناجا خبر داد.

قدردانی فرمانده ناجا از رئیس پلیس راه استان ایلام/ کسب رتبه برتر در کشور در ارزیابی کاهش تصادفات

سرهنگ رضا همتی زاده رئیس پلیس راه استان ایلام در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،گفت : با توجه به ارزیابی‌های انجام شده توسط واحد‌های نظارتی ناجا، در ایام نوروز سال جاری، پلیس راه استان موفق به کسب رتبه برتر شد.

وی ادامه داد: کسب این موفقیت نتیجه همکاری و همراهی مردم و مسئولان و تعامل مثبت دستگاه‌های مختلف مرتبط در حوزه ایمنی در رانندگی است.

رئیس پلیس راه استان ایلام یادآور شد: در این راستا لازم است از مواضع حکیمانه و پشتیبانی‌های نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر ایلام، استاندار و همچنین سردار فرمانده انتظامی استان ایلام کمال تشکر و قدردانی را داشته باشم.

وی با بیان اینکه دستگاه‌های امدادی و خدماتی نیز در این راستا نقش آفرینی داشته اند، تصریح کرد: در این بخش نیز همکاری و تعامل نزدیکی بین پلیس راه استان، فوریت‌های پزشکی استان، هلال احمر، واحد‌های امداد خودرو، راهداری و راه و شهرسازی در کاهش تصادفات رانندگی برقرار بوده است.

سرهنگ همتی زاده در پایان گفت: امیدواریم با تداوم مشارکت مردم و حمایت مسئولین ارشد استان و ادامه همکاری و تعامل واحد‌های امدادی و خدماتی با پلیس راه، موفقیت‌های استانی و وضعیت رو به کاهش تصادفات حفظ شود.

انتهای پیام/غ

ایلام رتبه برتر کشور در ارزیابی کاهش  تصادفات

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.