رییس پلیس راه استان ایلام گفت:ترافیک در تمامی محورهای استان ایلام عادی و روان است.

ترافیک روان در  تمامی محورهای استان ایلامسرهنگ رضا همتی زاده رییس پلیس راه استان  ایلام در گفت و گو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ گفت: ترافیک در کلیه محور‌های استان ایلام عادی و روان است اما، پل گاومیشان  در مسیر دره شهر به سمت پلدختر همچنان  مسدود است .

همتی زاده افزود:همچنین با توجه به بسته شدن تونل اربعین وسختی تردد مسیر جایگزین آن محورهای تلخاب،رومشکان اعلام شده است.

رییس پلیس راه استان ایلام بیان کرد:هم اکنون شلوغ ترین محور،دره شهر _پلدختر دره شهر به سمت بدره ، سرابله _حمیل  است.

وی ادامه داد: سفر‌های درون استانی و برون استانی شروع شده و پلیس راه استان آمادگی تمهیدات ترافیکی طرح تابستان را دارد و به محض ابلاغ از سوی  راهنمایی و رانندگی به مرحله اجرا خواهد رفت.

همتی زاده گفت: اقدامات لازم و تعامل بین دستگاه‌های خدمات رسان در جهت پیشگیری از وقوع تصادف انجام گرفته است و حضور پر رنگ پلیس راه در نقاط حادثه خیز رسیدگی سریع به تصادفات، خدمات  و امدادرسانی  توسط اورژانس جاده‌ای و هوایی صورت گرفته است.

وی یاداور شد:حضور خودرو‌های امداد و نجات در سطح جاده‌ها الزامی می‌باشد، پلیس راه استان برخورد با تخلفات حادثه ساز را اولویت قرار می‌دهد.

همتی زاده  تاکید کرد:به رانندگان توصیه می شود از ایمن بودن خودرو اطمینان حاصل کنند و با برنامه‌ریزی حرکت کنند همچنین در حین حرکت خوردن و آشامیدن نداشته باشندو با تلفن همراه  صحبت نکنند.

وی خاطر نشان کرد:کمربند ایمنی الزامی است، اطفال زیر ۱۲ سال در صندلی جلو ننشینند هر دو ساعت یک بار توقف و استراحت در ۳۰ کیلومتری شهر‌ها ضرورت دارد و در نهایت  از عجله و شتاب بپرهیزند و با  برنامه ریزی و رعایت قوانین رانندگی حرکت کنند.

 

انتهای پیام/با

پلیس راه استان ایلام آمادگی تمهیدات ترافیکی طرح تابستان را دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.