سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دومین جلسه ستاد ارتقاء خدمات سفرهای استان

دومین جلسه ستاد ارتقاء خدمات سفر‌های استان امروز در استانداری آذربایجان شرقی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،رحمتی نایب رئیس ستاد ارتقاء خدمات سفر‌های استان مهمترین هدف این جلسه را آسیب شناسی پذیرش و جذب گردشگر و ارائه برنامه ریزی‌های دقیق و جامع در جهت افزایش و ارتقاء سطح گردشگری در آذربایجان شرقی از طریق ارائه خدمات دهی مناسب به گردشگران و مسافران دانست .

وی گفت: با آغاز سفر‌های تابستانی و حضور گردشگرانی از سراسر کشور و با ارزیابی‌هایی که در سطح استان در زمینه خدمات مختلف بهداشتی و درمانی، رفاهی، اقامتی و اسکان گردشگران و دیگر موارد صورت می‌گیرد، با رفع نواقص، تلاش می‌شود گردشگران بیشتری را از سراسر کشور و کشور‌های خارجی بویژه کشور‌های مجاور به استان جذب کنیم.

وی افزود: ارائه خدمات مطلوب به گردشگران تنها با مدیریت و برنامه ریزی دقیق امکان پذیر است و در این بین همکاری همه دستگاه‌های مرتبط با گردشگری امری ضروری است.

رحمتی با قدردانی از انعکاس ظرفیت‌های گردشگری استان از طریق صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی از مدیران این اداره کل خواست با تولید و پخش برنامه‌های مختلف، ظرفیت‌های بالقوه استان را نه تنها در سطح کشور بلکه در سطح بین المللی نیز به گردشگران و مسافران معرفی کنند.

آبدار، دبیر ستاد ارتقاء خدمات سفر‌های استان نیز گفت: در این نشست، ۱۱ کمیته گزارشی از عملکرد حوزه‌های کاری خود را درباره گردشگری ارائه و برای خدمات دهی به گردشگران در ایام تابستان اعلام آمادگی کردند.

در این جلسه، همچنین نحوه ارائه خدمات دهی بهتر و بیشتر به مسافران و گردشگران از طریق دستگاه‌ها و متولیان مختلف و تشدید نظارت و ارزیابی در این زمینه بررسی شد.

 

انتهای پیام/

آغاز سفر‌های تابستانی و حضور گردشگرانی از سراسر کشور

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.