فرماندارهشترود از برگزاری فستیوال بزرگ ماهیگیری با قلاب در شهرستان هشترود خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،امینیان فرماندارهشترود در نشست خبری با خبرنگاران و فعالان فضای مجازی گفت: هدف از برگزاری جشنواره ماهیگیری در هشترود، شناساندن ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود در منطقه برای مسافران، گردشگران و سایر هم وطنان می‌باشد.

وی افزود: هشترود دارای آثار تاریخی و طبیعی بسیاری است که چشم هر بیننده‌ای را خیره می‌کند، اما متاسفانه در زمان‌های گذشته کار بخصوصی برای شناساندن منطقه انجام نگرفته و اکثر هم وطنان از وجود آثار متعدد طبیعی و تاریخی هشترود بی خبر هستند.

وی از برگزاری بیش از ۲۰ برنامه در جشنواره ماهیگیری خبر داد و گفت: در منطقه گردشگری سد سهند (روستای قزللو) که محل برگزاری جشنواره نیز می‌باشد علاوه بر ماهیگیری با قلاب، برنامه‌های بادبادک پرانی، آشپزی، ورزش‌های هوایی و آبی، برنامه‌هایی برای کودکان، فروش محصولات محلی، مسابقات محلی و چندین مورد دیگر نیز اجرا خواهد شد.

امینیان اضافه کرد: توسعه هشترود نیاز به رویکرد جدید دارد از این رو ما سعی بر آن داریم که فعالیت‌های خود را در حوزه گردشگری افزایش دهیم تا با این کار به تولید و اشتغال و بعد از آن به درآمد پایدار برسیم تا انشاالله هشترود نیز به عمران و آبادانی برسد.

وی ادامه داد: یکی دیگر از اهداف برگزاری این جشنواره تبلیغ مصرف غذای سالم از نوع آبزیان است و منطقه هشترود از این حیث که قطب تولید ماهی و آبزیان می‌باشد بر همگان شناسانده شود.

وی یادآور شد: جشنواره ماهیگیری با قلاب در هشترود با حضور مسئولان ارشد استان، خانواده ها، ورزشکاران، اهالی فرهنگ و هنر و سایر هم وطنان از اقصی نقاط کشور برگزار خواهد شد و ۱۵۰ نفر ورزشکار حرفه‌ای با هم به رقابت خواهند پرداخت.

 

انتهای پیام/ش

شهرستان هشترود میزبان برگزاری فستیوال بزرگ ماهیگیری با قلاب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.