سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایجاد ۲۷۷۵ فرصت شغلی در مناطق روستایی و عشایری استان مرکزی

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی از ایجاد ۲۷۷۵ فرصت شغلی در مناطق روستایی و عشایری استان مرکزی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، محمد تقی آبایی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی گفت: تاکنون یک هزار و ۳۳۰ مورد تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری به مبلغ ۱۵۸ میلیارد تومان در استان پرداخت شده که ۲ هزار و ۷۷۵ فرصت شغلی به همراه داشته است.

محمدتقی آبایی در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر با اشاره به موضوع مهم پیشگیری از آسیب‌ های اجتماعی اظهار داشت: یکی از راهکارهای پیشگیری از آسیب ‌های اجتماعی در روستاها اشتغال است که در این زمینه اقدامات خوبی تاکنون انجام داده‌ ایم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی با اشاره به تسهیلات روستایی افزود: در سطح استان و کشور در زمینه اشتغال‌ های پایدار روستایی و عشایری عملکرد قابل قبولی داریم و در زمینه تسهیلات روستایی در راستای مشاغل خانگی هم اقدامات خوبی انجام داده‌ ایم.

وی بیان کرد: سال گذشته از مجموع یک هزار و ۷۱۹ مجوز مشاغل خانگی در استان مرکزی، جهاد کشاورزی ۷۰۲ مجوز، سازمان صنعت، معدن و تجارت ۶۰۹ مجوز، میراث فرهنگی ۲۳۷ مجوز و فرهنگ و ارشاد اسلامی ۸۷ مجوز صادر کردند که در مجموع ۵۸ درصد این مجوزها در زمینه روستایی است.

آبایی ادامه داد: به منظور مهارت ‌آموزی افراد به اداره کل فنی‌ و حرفه ‌ای معرفی می‌ شوند و پس از اخذ گواهی، مجوز برای آنها صادر می‌ شود.

انتهای پیام/ت

اشتغال، یکی از راهکارهای پیشگیری از آسیب ‌های اجتماعی در روستاها

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.