مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی از آغاز مهلت نام نویسی در سیزدهمین جشنواره کارآفرینان برتر از هشتم خردادماه و همزمان با سراسر کشور خبر داد.

آغاز نام نویسی در سیزدهمین جشنواره کارآفرینان برتر در استان مرکزیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ محمدتقی آبایی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی با اعلام خبر آغاز نام نویسی در سیزدهمین جشنواره کارآفرینان برتر در استان مرکزی، افزود: صاحبان کسب و کار دارای نوآوری و خلاقیت و افراد و شرکت ‌هایی که واجد شرایط کارآفرینی هستند تا ۳۱ تیرماه می‌توانند در سیزدهمین جشنواره کارآفرینان برتر ثبت ‌نام کنند.

محمدتقی آبایی توسعه و ترویج فرهنگ کارآفرینی، خلاقیت و نوآوری در کسب و کار، شناسایی و انتخاب کارآفرینان برتر استانی و کشوری و معرفی آنان به عنوان الگو به آحاد جامعه به ویژه جوانان، ایجاد فضای تعامل و همکاری میان فعالان عرصه ‌های مختلف اقتصادی، ایجاد نشاط و رقابت در فضاهای کار و کسب، هم افزایی و مشارکت کارآفرینان در توسعه اقتصادی کشور، ترویج فرهنگ کار، کارآفرینی و تقویت نقش کارآفرینان در نظام تصمیم سازی کشور را از هدف های جشنواره کارآفرینان برتر، اعلام کرد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی اظهار کرد: از جمله دستاوردهای برگزاری این جشنواره را تشکیل کانون کارآفرینی در استان و مشارکت آنان با نهادهای اجرایی به عنوان اتاق فکر کارآفرینی استان ها است که نتایج موثری در توسعه کارآفرینی در مناطق مختلف کشور به همراه دارد.

وی از علاقه‌مندان ثبت نام در سیزدهمین جشنواره انتخاب کارآفرینان برتر خواست برای کسب اطلاعات بیشتر به معاونت اشتغال و کارآفرینی اداره‌ کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی یا ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی در شهرستان‌ ها مراجعه کنند.

آبایی یادآور شد: نام نویسی در سیزدهمین جشنواره انتخاب کارآفرینان برتر از هشتم خرداد آغاز شده است و کارآفرینان می ‌توانند تا ۳۱ تیرماه با مراجعه به پایگاه اینترنتی http://www.karafarinanebartar.ir/  نسبت به ثبت ‌نام، تکمیل فرم ‌های مربوط و ارسال مستندات اقدام کنند.

گفتنی است؛ بنگاه های اقتصادی غیر دولتی که حداکثر ۱۵ درصد از سهام متعلق به نهادها، شرکت های دولتی یا عمومی باشد و کلیه بنگاه های اقتصادی در اندازه کوچک، متوسط و بزرگ که از سال ۹۳ تا کنون با تکیه بر نوآوری به رشد بالا در فروش عملیاتی و اشتغال دست یافته اند؛ مشمول ثبت نام در جشنواره هستند.

انتهای پیام/ت

نام نویسی در سیزدهمین جشنواره انتخاب کارآفرینان برتر از ۸ خرداد ماه تا ۳۱ تیرماه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.