سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنجش فشار خون گامی موثر در شناسایی بیماری‌های پنهان

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: پویش ملی سنجش فشار خون گامی موثر در شناسایی بیماری‌های پنهان است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، روشنی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی  کرمانشاه با حضور در کلینیک پرستاری دانشگاه پس از سنجش فشار خون بیان کرد:با توجه به تغییر شیوه زندگی در چند سال اخیر، متاسفانه شاهد شیوع بیماری‌های غیر واگیر مخصوصا بیماری فشار خون بوده‌ایم.

و️ی ادامه داد:  با توجه به اینکه این بیماری در مراحل اولیه نشانه بارزی ندارد این پویش ملی گامی موثر در شناسایی، کنترل و درمان آن در مراحل اولیه خواهد داشت.

و️ی گفت: با برنامه ریزی‌های انجام شده کلیه مراکز بیمارستانی دانشگاهی و غیر دانشگاهی در ۲۶ مرکز تحت نظارت معاونت درمان در استان کرمانشاه در این پویش ملی فعال بوده و در حال خدمت رسانی به مراجعه‌کنندگان هستند.

روشنی در بازدید از بخش شیمی درمانی کلینیک شهید فتاحی دانشگاه بیان داشت:خدمت رسانی به بیماران سرطانی از اولویت‌های معاونت درمان است.

وی  گفت:️ با توجه به راه‌اندازی بخش شیمی درمانی سرپایی کلینیک شهید فتاحی زمان انتظار کاهش یافته و این بخش روزانه ۱۵ الی ۲۵ نفر پذیرش دارد.

روشنی ادامه داد:️ خدمت رسانی به بیماران سرطانی از اولویت‌های معاونت درمان بوده و این معاونت همواره تمامی تلاش خود را جهت حفظ و ارتقاء کیفیت خدمت رسانی در این بخش انجام می‌دهد.

 

انتهای  پیام/ز


۲۶ مرکز تحت نظارت معاونت درمان در استان کرمانشاه در پویش ملی فشار خون  فعال هستند

برچسب ها: اخبار سلامت ، درمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.