سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری کلاس داوری درجه ۳ اسکیت در همدان

رئیس هیئت اسکیت استان همدان از برگزاری کلاس داوری درجه ۳ اسکیت در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، مهدی مجیدی، رئیس هیئت اسکیت استان همدان با اشاره به برگزاری دوره داوری اسکیت در همدان گفت: کلاس داوری درجه ۳ اسکیت با حضور داور بین‌المللی فدراسیون برای نخستین بار ۲۳ و ۲۴ خرداد در همدان برگزار می‌شود.

وی افزود: علاقه‌ مندان برای شرکت در این دوره از کلاس‌ها می‌توانند از طریق سایت فدراسیون اسکیت ثبت نام کنند و شرکت در این دوره از کلاس‌ها برای عموم آزاد است.

رئیس هیئت اسکیت استان همدان با اشاره به اهداف هیئت اسکیت استان در سال جاری بیان کرد: افزایش شمار داوران و مربیان و ارتقا مربیان و داوران فعلی استان با برگزاری دوره‌های متعدد داوری و مربیگری از اهداف هیئت اسکیت استان همدان است.

مجیدی عنوان کرد: کیفیت اسکیت بازان استان به طورقطع ارتباط مستقیم با سطح دانش مربیان و داوران دارد و با داشتن تعداد زیاد مربی و داور اسکیت در استان می‌توانیم هم ازنظر کمیت اسکیت باز و هم کیفیت رشد قابل ملاحظه‌ای داشته باشیم.

وی به فعال شدن مدارس اسکیت اشاره کرد و افزود: نام نویسی مدرسه اسکیت استان آغازشده و از ابتدای تیرماه این مدارس به‌صورت رسمی فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

رئیس هیئت اسکیت استان همدان عنوان کرد: در این کلاس‌ها ارزیابی وضعیت ساختار قامتی و آنالیز ترکیبی بدن (نمودار منحنی رشد، نمودار وزنی، ارزیابی وضعیت تغذیه) زیر نظر مربیان هیئت صورت می‌گیرد و در پایان کلاس‌ها نیز گواهی معتبر به شرکت‌کنندگان داده خواهد شد.

انتهای پیام/ب

آغاز نام نویسی مدرسه اسکیت در همدان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.