سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیش از ۹ میلیارد ریال زکات فطریه و کفاره در سیستان و بلوچستان جمع آوری شد

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان گفت: بیش از۹ میلیارد ریال زکات فطریه و کفاره تا روز پنج شنبه در استان جمع آوری شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  سید مهدی عبادی مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان اظهار داشت: میزان زکات فطریه و کفاره جمع آوری شده در صندوق‌های مصلی نماز بیش از ۹ میلیارد ریال بوده است.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان گفت: از این میزان ۵۴ میلیون و ۷۹۵ هزار ریال کفاره عمد و ۴۶۴ میلیون و ۶۹۰ هزار ریال کفاره غیر عمد بوده است.

وی با بیان اینکه جمع کل فطریه غیر عام یک میلیارد و ۵۷۶ میلیون و یکصد هزار ریال بوده است تصریح کرد: در این میان ۲۸ میلیون و ۸۳۰ هزار ریال را فطریه سادات به خود اختصاص داده است.

وی عنوان کرد: مجموع کل فطریه در استان سیستان و بلوچستان تا روز پنج شنبه ۸ میلیارد و ۵۵۸ میلیون و ۶۶۰ هزار ریال بوده است همچنین ۶ میلیارد و ۹۵۳ میلیون و ۷۳۰ هزار ریال از سوی خیرین به نیازمندان به صورت مستقیم پرداخت شده است.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان گفت: مبلغ نهایی فطریه وکفاره پرداخت شده تا ۱۰ روز آینده اعلام می‌شود.

انتهای پیام/ع

جمع آوری زکات فطریه و کفاره در سیستان و بلوچستان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.