سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برای رفع مشکل حمل و نقل تاکنون میزگردی تشکیل نشده است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: از ۱۷۰ میلیارد تومان خسارت زلزله در بخش حمل و نقل و راهداری تنها ۱۰ درصد معادل ۱۷ میلیارد تومان پرداخت شده است.

 به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با بیان اینکه اعتبارات دولتی نگهداری از جاده‌ها محدود است گفت: از ۱۷۰ میلیارد تومان خسارت زلزله در بخش حمل و نقل و راهداری تنها ۱۰ درصد معادل ۱۷ میلیارد تومان پرداخت شده است.

فریبرز کرمی با بیان اینکه حمل و نقل بیش از ۹۵ درصد بار و مسافر به وسیله جاده انجام می‌شود گفت: این میزان در استان کرمانشاه به ۹۸ درصد می‌رسد، زیرا در استان کرمانشاه جابه‌جایی بار به وسیله هواپیما بسیار محدود و به وسیله ریل نیز در حد صفر است بنابراین باید مسئولان و تصمیم‌سازان در این بخش به درستی تصمیم بگیرند.

کرمی با بیان اینکه برای رفع مشکل تولید و تولیدکنندگان میزگرد‌هایی تشکیل می‌شود، اما برای رفع مشکل حمل و نقل تاکنون میزگردی تشکیل نشده است افزود: تصمیم‌سازان تنها به حفظ تولید توجه می‌کنند در صورتی که بخش حمل و نقل خود یک بنگاه کوچک محسوب می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: تصمیم‌سازان در تنظیم بازار هزینه‌های تولید را محاسبه می‌کنند و در نهایت سود تولیدکننده ثابت است، اما راننده حمل بار باید لاستیک و روغن را آزاد خریداری کند و در نهایت دولت نرخ را برای آن به مدت یکسال تعیین می‌کند در حالی که بازار متلاطم است و قیمت اقلام مصرفی روزانه تغییر می‌کند.

وی گفت:چرا باید لاستیک آزاد خریداری شود در حالی که نرخ کرایه تعاونی است فعالیت رانندگان حمل بار با هزینه‌های کنونی صرفه اقتصادی ندارد  روغن موتور در بازار وجود ندارد  ناظران باید بر بازار نظارت و کنترل داشته باشند.

انتهای  پیام/ز


حمل و نقل بیش از ۹۵ درصد بار و مسافر به وسیله جاده انجام می‌شود

برچسب ها: حمل و نقل ، سیل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.