مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از تشدید کنترل محور‌های مواصلاتی استان برای جلوگیری از خروج بار بدون بارنامه خبر داد.

جلوگیری از خروج بار بدون بارنامه با کنترل دروازه‌ای محور‌های مواصلاتیبه گزارش    گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،فریبرز کرمی  مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه اظهار داشت: در سال جاری به طور جدی درصدد افزایش بارنامه مصرفی، قانونمند شدن شرکت‌ها و مؤسسات و رانندگان با کنترل و نظارت بیشتر و تحت صحابت بارنامه قرار گرفتن همه محصولات استان در اداره حمل و نقل کالا هستیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل استان کرمانشاه مهمترین مشکل این بخش را نبود تسهیلات جهت تجهیز شرکت‌های حمل و نقل کالا به ناوگان ملکی اعلام کرد و گفت: مهمترین راهبرد‌های توسعه‌ای این اداره به تغییر رویه از راننده‌محوری به شرکت‌محوری، کنترل دروازه‌ای محور‌های مواصلاتی با اعزام گشت مشترک پلیس راه و عدم خروج بار بدون بارنامه اشاره کرد.

وی افزود: همچنین برگزاری کلاس‌های آموزشی جهت رانندگان و مدیران فنی، تقویت طرح نوبت دهی منظم و الزام آن به شرکت‌های حمل و نقل کالا، الزام حمل بار به رانندگان حمل و نقل کالا و تقویت شرکت‌ها جهت تأمین ناوگان ملکی از دیگر راهبرد‌های توسعه‌ای اداره حمل و نقل کالا است.

 

انتهای  پیام/ز

 

الزام حمل بار به رانندگان حمل و نقل کالا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.