مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از آمادگی ناوگان حمل و نقل کرمانشاه برای اعزام مسافران به مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) خبر داد.

ناوگان حمل و نقل برای اعزام مسافران به مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)  آماده استبه گزارش    گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، فریبرز کرمی اظهار داشت: به منظور اعزام مسافران به مراسم سی امین سالگرد ارتحال بنیان گذار کبیر جمهوری اسلامی ایران، انجمن صنفی شرکت‌ها و موسسات حمل و نقل مسافر استان و انجمن صنفی رانندگان برون شهری، در صورت اعلام نیاز آمادگی و پیش بینی تامین ناوگان اتوبوس مورد نیاز را برعهده خواهند داشت.

وی افزود: در این میان انجمن صنفی شرکت‌ها و موسسات حمل و نقل مسافر استان با هماهنگی شرکت‌ها و رانندگان تحت پوشش پیش بینی ناوگان جهت جایگزینی خودرو‌های خراب و در راه مانده را به عمل می‌آورند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با بیان اینکه همچنین انجمن صنفی شرکت‌ها و موسسات حمل و نقل مسافر استان و مدیران شرکت‌های حمل و نقل مسافر نسبت به نظارت بر عملکرد مدیران فنی و بازدید از ناوگان قبل از اعزام اهتمام می‌ورزند گفت: توسط تیمی متشکل از اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با همکاری پلیس راه نیز در صورت اعزام کاروان به مراسم سالروز ارتحال امام (ره) بازدید فنی به عمل می‌آید.

وی از آماده سازی و رفع مشکل مجتمع‌های بین راهی جهت پذیرایی از زائرین توسط انجمن صنفی مجتمع‌های خدمات رفاهی خبر داد و افزود: ادارات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان‌ها نسبت به رفع معایب و روسازی ورودی و خروجی مجتمع‌های خدمات رفاهی اقدام لازم را انجام می‌دهد.

کرمی گفت: پلیس راه استان نسبت به هدایت ترافیک در محور‌های مواصلاتی استان و برخورد قانونی با ناوگان متخلف اقدام خواهد کرد .

انتهای  پیام/ز

 

آماده سازی و رفع مشکل مجتمع‌های بین راهی جهت پذیرایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.