سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آمریکا می‌خواهد با تحریم‌های ظالمانه ملت ایران تسلیم کند

آیت الله دری نجف آبادی :اگر آمریکایی‌ها می‌خواهند پیامی بدهند باید اول این تحریم‌های ظالمانه را بردارند و باید به برجام برگردند و عهد شکنی نکنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی امام جمعه اراک و نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی در خطبه‌های امروز نماز عبادی سیاسی نماز جمعه در مصلی بیت المقدس اراک گفت:
قدرت زمانی خوب است که برای حفاظت از توحید باشد و ما باید مرزبان توحید باشیم مرزبان دین باشیم و مرزبان نظام دین باشیم.

آیت الله دری نجف آبادی افزود ضمن اشاره به حرکت توحیدی از حضرت ابراهیم (ع) تا به امروز و سنگ اندازی دشمنان در این مسیر عنوان کرد: دشمنان در تمامی زمانه ها آتش افروزی کرده اند و این مسئله از زمان حضرت ابراهیم(ع) تا حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری برقرار بوده است. دشمنان سعی داشتند با تبعید ها و فشار ها جریان را خاموش کنند اما همیشه خداوند متعال خواسته است که ابراهیم های زمان را نجات دهد.
وی آمادگی حال حاضر، وحدت کلمه و پیروی از رهبری را بزرگترین سرمایه و پشتوانه کشور دانست و بیان کرد: کشور ما تا به امروز این چنین انسجام، سربلندی و هم دلی را که به برکت خون شهدا و امام (ره) محقق شده است، به خود ندیده بود. باید قدرشناس باشیم و با جدیت این راه را دنبال کنیم.
امام جمعه اراک اظهار کرد:ما باید زیر پرچم پرچم داره عدالت جهان مسلمین حضرت مهدی (عج) ادامه دهنده راه حضرت ابراهیم باشیم.
مگردشمنان اسلام برای ابراهیم زمانه امام خمینی (ره) آتش افروزی نکردند، و امام را بار‌ها تبعید کردند، ولی خدا ابراهیم زمانه از آتش نمرودیان نجات داد.
جوانان غیرتمند ما باید آماده باشند و با تلاش و همت مضاعف و بهره مندی بسیار مطلوب با مدیران کارآمد و دلسوز همه باید دست به دست هم دهیم تا از مشکلات اقتصادی عبور کنیم.
نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی ادامه داد:همه دستگاه‌های اجرایی و غذایی و مردم و مسئولین باید دست در دست هم دهند برای خودکفایی مقطع دست اجنوی و برای عزت ایران اسلامی تلاش کنن.

وی با اشاره به افول موریانه وار نظام استبدادی و استکباری عنوان کرد: ترامپ آدمی است که تعادل روانی ندارد و این مسئله مورد تایید و تاکید روانشناسان و کارشناسان نیز هست و بدتر از آن، این است که عده ای او را برای اهداف پلید خود وسیله قرار می دهند.
اگر آمریکایی‌ها می‌خواهند پیامی بدهند باید اول این تحریم‌های ظالمانه را بردارند و باید به برجام برگردند و عهد شکنی نکنند.

آمریکا می‌خواهد با تحریم‌های ظالمانه علیه مردم ایران مردم را تحت فشار قرار دهند و به مردم توهین کنند تا ملت ایران تسلیم شود، اما  ترامپ باید این آرزوی خود را به گور ببرد.
ما عقل و ایمان و شخصیت خودمان را به آدم‌هایی که تعادل روانی و شخصیتی ندارند گره نمی‌زنیم؛ و ملت بزرگ ایران که به برکت امام خمینی بیدار شدن هرگز تسلیم این زور گویان و قلدر‌ها نخواهند شد.

انتهای پیام/ک

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.