سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارسطو زاده سرپرست اداره کل میراث فرهنگی بوشهر شد

محمد حسین ارسطوزاده به عنوان سرپرست جدید اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر معرفی شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، در مراسمی از خدمات ارغوان مهدی زاده سرپرست پیشین اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر قدردانی و محمدحسین ارسطو زاده به عنوان سرپرست جدید این اداره کل معرفی شد.

محمود صادقی مشاور اجرایی و سرپرست حوزه معاونت توسعه مدیریت سازمان میراث فرهنگی کشور در این مراسم با قدردانی از خدمات مهدی زاده، از ارسطوزاده به عنوان یکی از نیرو‌های خلاق، نخبه و با تجربه در بدنه این سازمان عنوان کرد که در پایگاه جهانی شوشتر و معاونت میراث فرهنگی استان خوزستان، خدمات موثری داشته است.

 مدیرکل توسعه منابع انسانی و رفاه سازمان میراث فرهنگی نیز با اشاره به نقش دیپلماسی سازمان میراث فرهنگی در موضوع تحریم‌ها، گفت: نگاه ما در این سازمان نگاهی است که از بیانات رهبر معظم انقلاب در حوزه اقتصاد مقاوتی برگرفته شده و جزء به جزء سازمان با این نوع اقتصاد همخوانی لازم و کافی را دارد.

 علی حاجی شیزری همچنین با اشاره به فعالیت ۱۶۹ نیرو در اداره کل میراث فرهنگی استان بوشهر افزود: ۶۰ نفر از این نیروها کارشناسی و ۳۰ نفر کارشناسی هستند و این نشان می‌دهد که این اداره کل سرمایه انسانی بالایی دارد.

معاون هماهنگی و امور اقتصادی استاندار بوشهر، میراث فرهنگی را بخش مهم هویتی جامعه عنوان کرد که این هویت امروز با بحث اقتصادی نیز گره خورده است و هر روز پررنگ‌تر می‌شود.

سعید زرین فر با اشاره به اهمیت حوزه گردشگری در اقتصاد بیان کرد: باید برای توسعه تمام ظرفیت‌ها را دید، زیرا ظرفیت‌های ما ملی و فراملی است هرچند امکانات ما در حد یک استان هم نیست، اما با یک برنامه منسجم و کار شده باید عمل کرد و از ظرفیت همه ادارات استانی بهره جست.

محمدحسین ارسطوزاده سرپرست جدید اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر نیز با اشاره به ظرفیت‌ استان‌های جنوبی برای توسعه گردشگری گفت: باید از این توان برای جذب بیشتر گردشگر بهره برد.

اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر از آبان پارسال به سرپرستی ارغوان مهدی زاده دوانی اداره می‌شد.

وی که سابقه فعالیت به عنوان معاون صنایع دستی و سرپرستی معاونت گردشگری این اداره کل را در کارنامه خود داشت، جایگزین ناصر امیرزاده مدیرکل میراث فرهنگی بوشهر شد که دوره خدمتش در این اداره کل به پایان رسیده بود.

حالا هفت ماه پس از زمانی که مهدی زاده سرپرستی اداره کل میراث فرهنگی استان بوشهر را بر عهده گرفته، علی‌اصغر مونسان معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری، در حکمی محمدحسین ارسطوزاده را به‌عنوان سرپرست اداره کل میراث فرهنگی استان بوشهر منصوب کرده تا همچنان این اداره کل به صورت سرپرستی به کار خود ادامه دهد.

انتهای پیام/ک

معرفی سرپرست جدید میراث فرهنگی بوشهر

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.