اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر که از آبان پارسال به صورت سرپرستی اداره می‌شود، امروز با حکم رئیس سازمان میراث فرهنگی صاحب سرپرستی جدید شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر از آبان پارسال به سرپرستی ارغوان مهدی زاده دوانی اداره می‌شود.

وی که سابقه فعالیت به عنوان معاون صنایع دستی و سرپرستی معاونت گردشگری این اداره کل را در کارنامه خود داشت، جایگزین ناصر امیرزاده مدیرکل میراث فرهنگی بوشهر شد که دوره خدمتش در این اداره کل به پایان رسیده بود.

امیرزاده سال ۹۲ به عنوان معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر و سال ۹۵ به مدیرکلی این اداره منصوب شده بود.

حالا هفت ماه پس از زمانی که ارغوان مهدی زاده سرپرستی اداره کل میراث فرهنگی استان بوشهر را بر عهده گرفته، علی‌اصغر مونسان معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری، در حکمی محمدحسین ارسطوزاده را به‌عنوان سرپرست اداره کل میراث فرهنگی استان بوشهر منصوب کرده تا همچنان این اداره کل به صورت سرپرستی به کار خود ادامه دهد.

در حکم مونسان خطاب به ارسطوزاده آمده است:

نظر به تعهد و تجارب جنابعالی، به موجب این حکم به‌عنوان سرپرست اداره کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان بوشهر منصوب می‌شوید.

اجرای برنامه‌های خلاقانه در حوزه گردشگری و صنایع‌دستی، تعریف مسیر‌های جدید گردشگری، برنامه‌ریزی جهت تقویت تور‌های گردشگری، افزایش کیفیت هتل‌ها و رستوران‌های سنتی و بین‌راهی، ایجاد و احداث بازارچه‌ها و فروشگاه‌های صنایع‌دستی، حفاظت و پاسداری از میراث ارزشمند فرهنگی‌تاریخی و مرمت و احیای بنا‌های تاریخی، ارتقای سطح مهارت‌های علمی و عملی پرسنل و استفاده حداکثری از بخش خصوصی و بهره‌گیری از توان تخصصی صاحب‌نظران، کارشناسان، منابع انسانی موجود و تعامل جدی با مدیریت عالی استانی، هماهنگی با حوزه‌های ستادی، توجه به مسائل انسانی، ایجاد فضای صمیمی و دوستانه با فراهم کردن زمینه‌های پیشرفت شغلی کارکنان از مهم‌ترین شاخصه‌هایی است که انتظار می‌رود در راستای تحقق اهداف سازمان اهتمام لازم به‌عمل آید.

ارسطوزاده معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان بوده است.

انتهای پیام/ک

انتصاب سرپرست اداره کل میراث فرهنگی استان بوشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.