سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف نیم تن موادمخدر در یک عملیات مشترک پلیسی

فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف محموله ۵۳۳ کیلویی تریاک در عملیات مشترک با سیستان و بلوچستان خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سردار روح الامین قاسمی فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: با تلاش و پیگیری های اطلاعاتی ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر استان سمنان، سرنخ هایی از انتقال یک محموله بزرگ مواد در شرق کشور به دست آمد.

وی تصریح کرد: در بررسی های تکمیلی مشخص شد سوداگران مرگ در قالب یک تیم مسلح قصد انتقال این محموله را در سیستان و بلوچستان دارند که بلافاصله هماهنگی های لازم قضائی و انتظامی صورت گرفت.

این مسئول انتظامی افزود: پلیس خاش با هدایت لحظه به لحظه ماموران عملیات ویژه مبارزه با موادمخدر استان در محورهای مواصلاتی اطراف این شهرستان مستقرشد و خودروهای مورد نظر را شناسایی و عملیات دستگیری قاچاقچیان را اجراکرد.

سردار قاسمی با بیان این که رانندگان هر ۲ خودرو با مشاهده پلیس از صحنه متواری می‌شوند گفت: ماموران با رعایت موازین قانونی اقدام به تیراندازی می‌کنند که خوشبختانه به توقف هر دو دستگاه خودرو منجر می‌شود.

به گفته وی ، قاچاقچیان با توجه به تاریکی و صعب العبور بودن منطقه با به جا گذاشتن هر ۲ خودرو اقدام به فرار می کنند.

فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف ۵۳۳ کیلو و ۴۶۵ گرم تریاک در بازرسی از خودروی زانتیا خبرداد و افزود: تلاش برای دستگیری سوداگران مرگ همچنان ادامه دارد.

ایستگاه بازرسی پلیس شاهرود خط پایان قاچاق ۱۱۳ راس دام

وی همچنین از کشف ۱۱۳ رأس دام قاچاق در شاهرود هم خبر داد و گفت:  ماموران ایستگاه بازرسی شهید نوری شهرستان شاهرود ۱۱۳ رأس دام قاچاق را به ارزش ۲ میلیارد و ۷۹۰ میلیون ریال کشف کردند.

وی در تشریح جزئیات این مطلب، نظارت پر تردد جاده ای را از جمله برنامه های مستمر پلیس در برخورد مناسب با قاچاق کالا و ارز عنوان کرد و افزود: ایستگاه بازرسی شهید نوری که در شاهرود قرار دارد از فعال ترین یگان های استان در این خصوص به شمار می رود.

انتهای پیام / گ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.