فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر سمنان با مأموران انتظامی سیستان و بلوچستان بیش از ۴۹۹ کیلو و ۶۰۰ گرم تریاک کشف شد.

محموله نیم‌تنی مواد مخدر در عملیات مشترک پلیس سمنان و سیستان و بلوچستان کشف شدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سردار روح‌الامین قاسمی فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر سمنان با مأموران انتظامی سیستان و بلوچستان این میزان مواد مخدر از یک دستگاه پژو ۴۰۵ کشف شد.

وی عنوان کرد: شب گذشته این باند حرفه‌ای قاچاق مواد مخدر از سوی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر ایرانشهر در محدوده یکی از خیابان‌های این شهرستان شناسایی شدند.

فرمانده انتظامی استان سمنانادامه داد: سرنشینان خودرو پژو به‌محض مشاهده مأموران پلیس به‌سمت مأموران تیراندازی کردند و سپس با سرعت متواری شدند.

سردار قاسمی گفت: این باند قاچاق تحت تعقیب مأموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفتند که پس از انجام این تعقیب و گریز و طی مسافتی خودرو حامل این مواد افیونی از جاده منحرف و پس از برخورد با جدول خیابان متوقف شد.

وی افزود: این سوداگران مرگ سرانجام محموله مواد مخدر را رها کردند و با استفاده از تاریکی شب به‌سمت نخلستان‌های حاشیه شهرستان ایرانشهر متواری شدند.

فرمانده انتظامی استان سمنان خاطرنشان کرد: این عملیات تا دستگیری اعضای این باند حرفه‌ای قاچاق مواد مخدر ادامه دارد.

انتهای پیام / گ

کشف محموله نیم تنی مواد مخدر در ایرانشهر 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار