سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری ۵۰ ویژه برنامه تبلیغات اسلامی فارس در ماه رمضان

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان فارس گفت: بیش از ۵۰ ویژه برنامه تبلیغات اسلامی در ماه رمضان برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حجت‌الاسلام محمد صادق مهرابی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان فارس با اشاره به اینکه در جلسات مشورتی با هیئت امنا و جوانان از ابتدای ماه رمضان تاکنون بیش از ۵۰ برنامه برای اجرا ارائه شده، بیان کرد: بیانیه گام دوم انقلاب نشان‌دهنده ثبات گفتمانی بر پایه تمدن نوین اسلامی است که با رهنمود‌های مقام معظم رهبری تدوین شده است و به همین منظور در نظر داریم بنابر اصول این بیانیه و تحقق آن در ماه رمضان اولین‌گام‌ها در راستای فراگیر شدن آن برداشته شود.

وی تصریح کرد: تفسیر سوره‌های قرآن کریم، جزء خوانی و مراسم تجلیل از حافظان، قاریان و مربیان قرآنی بخشی از برنامه‌های قرآنی بود که با حمایت تبلیغات اسلامی فارس در این استان انجام شد.

مهرابی افزود: با توجه به اینکه مسجد می‌تواند مکانی بسیار مناسب برای تقابل مردم و مسئولان باشد، در این ایام با دعوت از مسئولان شهری و محلی و نمایندگان مجلس باید مشکلات اهالی محلات به آن‌ها گزارش شود و آنان نیز گزارشی از عملکردشان برای مردم ارائه دهند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان فارس اضافه کرد: آسیب‌شناسی و آسیب‌زدایی معضلات اجتماعی همواره از اصلی‌ترین محور‌هایی بوده، که سازمان تبلیغات اسلامی بر آن تاکید کرد و یکی از برنامه‌هایی که در این راستا اجرایی شده دعوت از کارشناسان مواد مخدر با همکاری نیروی انتظامی در شهر‌ها و روستا‌های استان است.

وی اظهار کرد: عیادت از خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران، برگزاری یادواره شهدای محله و دیگر برنامه‌هایی برای زنده نگه داشتن یاد شهدا نیز از دیگر برنامه‌های این سازمان در این روز‌ها است، که همچنان ادامه دارد.

مهرابی تاکید کرد: کودکان و نوجوانان از مهمترین سرمایه‌هایی هستند که آینده ایران فردا بر عهده آنان است و از این رو اداره کل تبلیغات اسلامی فارس در ماه رمضان برنامه برنامه‌های فرهنگی-هنری متنوعی را برای آموزش و ارتقای سطح معنوی جوانان در مساجد برگزار کرده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان فارس گفت: دعوت از کارشناسان امور خانواده برای بیان مهارت‌های جمعی و تحکیم نهاد خانواده از دیگر برنامه‌هایی بوده که در این روز‌ها ضرورت آن بیش از پیش احساس می‌شود و این امر مهم از دیگر فعالیت‌ها در ماه رمضان است.

انتهای پیام/ت

اجرای ویژه برنامه‌های تبلیغات اسلامی فارس در خصوص گام دوم انقلاب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.